רעיון לחדר בריחה

רגע לפני שאתם בורחים: ברוכים הבאים אל חדר הבריחה “טורפדו!” משלושה יוצא אחד? אתם תחליטו! במתחם שלנו “מסתורי”, מחכים לכם שלושה חדרי בריחה שונים – כל אחד מהם מבוסס על עלילה אחרת לגמרי. כשאתם בוחרים חדר בריחה, אתם מעניקים חשיבות לדרגת הקושי ומספר השחקנים האפשרי. דבר נוסף שכדאי לבסס לפיו את הבחירה? העלילה כמובן!

רגע לפני שאתם מתאמים חדר, הכירו את חדר הבריחה טורפדו! המפגש הישיר שלנו עם הלקוחות, מספר לנו את סיפור החדרים ומידת שביעות הרצון מהם. לראות את השחקנים מסיימים את החדר טורפדו מרוצים, מחויכים ונרגשים – זה הכל בשבילנו! 

חדר בריחה טורפדו – מוכנים לברוח?

אנחנו מאמינים כי אחד הדברים שיותר משפיעים על החוויה בחדר הבריחה, הוא העלילה של החדר. לכן, חשוב לנו מראש לספר לכם מה 60 הדקות בחדר יביאו איתן: מתי בפעם האחרונה נכנסתם אל נעליהם של קבוצת מהגרים? בחדר הבריחה טורפדו, אתם לא עתידים להיות רק בסטטוס של מהגרים, אלא גם בלבו של ים סוער כשאתם נמצאים בתוך ספינת מלחמה. כמהגרים, הרי שהחשש הגדול ביותר הוא שהרשויות יתפסו אתכם. המטרה במשחק: לברוח מהרשויות –בתוך שעה בלבד! 

מהי שפת המהגרים? זה לא ממש משנה!

בחדר הבריחה טורפדו, לא ממש משנה אם אתם דוברים עברית, אנגלית או כל שפה אחרת. חדר הבריחה שלנו מאפשר לכל דוברי השפות להצטרף למסע וליהנות! הרמזים והחידות לא מחייבים אתכם לגלות בקיאות בשפה מסוימת, אך בהחלט להיות עירניים, יצירתיים וכאלו שיכולים לאמץ חשיבה מחוץ לקופסא. במידה ואתם מגיעים בהרכב של דוברי אנגלית, המפעילים שלנו ישמחו להפעיל אתכם באנגלית, להדריך ולרמוז לכם בשפה שכולכם תבינו.

יש לנו ניסיון ב-15 חדרים. חדר טורפדו יתאים לנו?

גם אם עשיתם חדר אחד וגם אם עשיתם 20 חדרים, חדר הבריחה טורפדו יתאים לכם. בחלון הזמנת החדר, אנו נבקש מכם להשיב לנו על השאלה הבאה: “כמה חדרי בריחה עשיתם?”. אנו שואלים זאת על מנת שנוכל להתאים את רמת החדר אל הרמה שלכם. במידה ואתם אכן שחקנים מנוסים בחדרי בריחה, לבטח אתם יודעים כי מדובר על מחווה שירותית אדירה!

לרוב, חדרי הבריחה מוגדרים מראש כחדרים המתאימים לשחקנים מתחילים או מתקדמים. אנחנו לעומת זאת, מציעים את שלושת חדרי הבריחה שלנו, לרבות טורפדו, לכל הרמות ולכל השחקנים! כל מה שאתם צריכים הוא ליידע אותנו מראש, וכך אנחנו מתאימים את רמת הרמזים והחידות לרמה קשה, בינונית או קלה. החוויה? שלכם! האחריות על החוויה? עלינו!

אתם עושים הנחות לחיילים?

בוודאי! כפי שניתן לראות באתר שלנו, המחירון מפרט בהרחבה מהי העלות עבור כל שחקן. ניתן גם לראות כי המחירון משתנה בהתאם לכמות השחקנים. ככל שתשחקו יותר, כך תשלמו פחות! 

מדוע ישנו תדרוך של רבע שעה לפני הכניסה לחדר?

התדרוך איננו ניתן ספציפית לחדר טורפדו, אלא לכל השחקנים בכל החדרים שלנו. מדובר על תדרוך כללי שבו אנו מכירים אתכם, ומסבירים לכם על החוויה שמחכה לכם. בין היתר, נציין היכן סביר למצוא רמזים והיכן לא, נדגיש כי אין להפעיל כוח ולשבור דברים ונשאיר מקום לשאלות. התדרוך המקדים מכניס אתכם לאווירה, ולאורכו תגלו בהרחבה מהי המשימה שעומדת בפניכם. 

אז מת אתם מגיעים לשחק? אל תשכחו לרגע: יש לכם שעה אחת בלבד לברוח מהרשויות. האם ברחתם מארצכם כדי להיות תקועים בלב ים? עבודת הצוות והחדות שלכם תקבע איך המשחק יסתיים…

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן