יום הולדת לילדים חוגגים במסתורי

יום הולדת
לילדים

חדר קריוקי מקצועי הכולל מערכת הגברה, תאורה ומיקרופונים.

הפעלה מושקעת לבחירתכם

הזמנה מעוצבת לשליחה בוואטסאפ

בלונים באיזה צבעים שתבחרו

צוות עובדים מקצועי ומיומן שידאג שהכל עובר חלק ללא תקלות.

יום הולדת חדר בריחה לילדים

יום הולדת מושלמת עם החברים
חוגגים במסתורי

יום הולדת לילדים - רק במסתורי!

יום הולדת לילדים בכל הגילאים חוגגים במסתורי. מגוון הפעלות מותאמות לגיל החוגג,.

ניתן לשלב את חווית יום ההולדת יחד עם חדרי בריחה המתאימים לילדים. חדרי בריחה אלו מבוססים על העיקרון של בילוי ומשחק בחדר בריחה המחייב שיתוף פעולה ותקשורת בין הילדים המשתתפים במשחק. על קבוצת הילדים יוטלו משימות וחידות מגוונות הדורשות מחשבה ושיתוף פעולה של כל הילדים המשתתפים בחגיגת יום הולדת חדר בריחה לילדים.

הרעיון ביום הולדת חדר בריחה לילדים הוא ליצור הנגשה של התחביב שכל-כך טרנדי כיום ואהוב על המבוגרים, גם לעולם הילדים. הדבר אומר להקל עבורם את החידות וללוות אותם באופן צמוד לאורך המשחק והחידות השונות כך שכל ילד יחווה חוויה מיוחדת, וירגיש את מקומו בהשגת המטרה הכוללת ביום הולדת חדר בריחה לילדים.

אל דאגה, אנו נתאים את רמת החדר לגיל הילדים, כך שמצד אחד לא יהיה קל מדי ויהיה אף מאתגר, ומצד שני, שלא יהיה מתסכל עבור אף ילד בחוויה.

כאשר מדובר ביום הולדת חדר בריחה לילדים, צוות המפעילים המיומן שלנו יתחבר אל הילדים בשפה שלהם ויעזור להם להבין את המשימה העיקרית בלי לגלות להם יותר מדי רמזים. בסופו של יום המטרה היא שהילדים ישתפו פעולה יהנו ויתגבשו! הזמינו יום הולדת חדר בריחה לילדים ותהנו מחוויה מיוחדת במינה!

הניסיון שלנו בימי הולדת  לילדים

אנו מנוסים מאוד באירוח ילדים במגוון סוגי אירועים, ובפרט בחגיגת ימי הולדת. הצוות שלנו מורכב ממפעילים מדיריכים מקצועיים ומנוסים שעורכים אירועים גדולים וקטנים מדי יום. הצוות מתורגל בעבודה עם אורחים בגילאים השונים ובהתמודדות עם סיטואציות שונות.

המדריכים שלנו יעזרו לכם לאורך האירוע ויתנו מעצמם את המקסימום על מנת שכל הילדים יהיו מרוצים ושחתן\כלת יום ההולדת ירגישו כמלכים ליום אחד!

איך תתנהל יום הולדת לילדים

בעת סגירת האירוע תשלח אליכם הזמנה מעוצבת שתוכלו לשלוח לכל החברים. תגיעו אלינו לחדר אירועים מקושט בבלונים בצבעים שתבחרו. תוכלו להגיע קצת לפני לארגן שולחן חטיפים ושתייה קלה.  מפעיל היומולדת בהתאם לקונספט שבחרתם יהיה עם הילדים לאורך כל היומולדת שאורכת שעתיים.

הילדים יהנו מקבלת פנים, הפעלה מרהיבה ומגוונת וטקס עוגה מרגש לסיום.  

 אז למה אתם מחכים? חייגו עכשו להפקת יום הולדת לילדים :

להזמנת מקום:

אגב, חוגגים בת מצווה ? לחצו כאן לפרטים על חדר בריחה לבת מצווה

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-054-4248855.

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן. 

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא