חוגגים במסתורי

לופט לבת מצווה

מחפשים לופט לבת מצווה בראשון לציון?

חגיגות בת מצווה שמחות במיוחד!

מחפשים לופט לבת מצווה מושלמת? מחפשים חוויה שונה ומיוחדת? במסתורי בראשון לציון נסייע לכם להפיק אירוע שייזכר לכל החיים!

5 סיבות למה לחגוג בת מצווה דווקא בלופטים של מסתורי:

  1. המקוריות והייחודיות – חגיגת אירוע במתחם מסתורי היא חוויה ייחודית ומקורית, חדרי הקריוקי שלנו מעוצבים בקירות גרפיטי זוהרים בחושך, מאובזרים במקרן ענק ומערכת תאורה והגברה משוכללת. יש טאבלט שתוכלו לבחור את המוזיקה האהובה עליכם וגם מיקרופונים אם יתחשק לכם לשיר. בנוסף בצמוד לחדרי הקריוקי יש חדרי בריחה מושקעים שתוכלו להוסיף כחוויה יחודית לאורחים שלכם. חגיגה במסתורי היא הזדמנות לחוויה מיוחדת, שונה ומגבשת שילדת בת המצוה, משפחתה וחבריה לא ישכחו הרבה אחרי.
  1. הפינוק – אצלנו תתקבלו עם חיוך וקבלת פנים חגיגית ושמחה. הצוות השירותי במקום ידאג שהמקום יהיה ערוך מוכן עבורכם. המדריכים שלנו יוכלו להציע לכם הפעלות מיוחדות שיקפיצו את הארוע שאלונים אינטראקטיביים ועוד. האולם יקושט עבורכם בבלונים בצבעים שאתם תבחרו כמו גם עם מפה צבעונית ושלט מזל טוב מעוצב על גבי המסך במיוחד לילדת הבת מצווה. ישנה אפשרות להזמין אלינו אוכל ושתיה ממגוון מסעדות באזור, חלקן אף נותנות הנחה ללקוחותינו!
  1. היחס האישי – אנחנו נלווה אתכם בתכנון המסיבה מההזמנה ועד הפרט האחרון. הצוות יסייע לכם וייעץ בנושא תוספות והפעלות מגוונות שניתן לשלב: חדרי בריחה, DJ מפעיל, מופע סטנדאפ, שולחן קינוחים ועוד…כמו כן יסייע בעיצוב האולם וארגון לוח הזמנים של האירוע. 
  2. השירות – צוות מסתורי מורכב ממדריכים מקצועיים ומנוסים שעורכים אירועים גדולים וקטנים על בסיס יומיומי. המדריכים מיומנים ומתורגלים בחגיגות ועריכת אירועים. כמו כן, הם גם מתורגלים בעבודה עם ילדים בגילאים השונים והתמודדות עם סיטואציות. הצוות יעשה את מירב המאמצים על מנת שהאירוע יצליח וכולם יהיו מרוצים, ילדת היומולדת תקבל את מלוא תשומת הלב והיא תרגיש מלכה ליום אחד.
  1. הפעלת חדר בריחה לבת מצווה שניתן להוסיף לאירוע – במסתורי ניתן לבחור האם להשכיר את חדר היום הולדת ולהביא הפעלה חיצונית או לתאם מולנו את פעילות חדרי הבריחה המושקעים שלנו. חדרי הבריחה שלנו ידועים בתפאורה המושקעת שלהם, ברמת החידות והאתגר, במוזיקה הסוחפת ובמדריכים המצוינים שילוו את הילדים לאורך הפעילות. הם יכניסו את הילדים לאוירה ויאתגרו אותם במשימה משותפת שתשאיר אותם עם ערך מוסף.

נשמח לפרט ולהציע עוד מגוון אפשרויות לחגיגה אצלנו במתחם, חוץ מזה – אתם יכולים להפסיק לחפש מקום לבת מצווה בראשון לציון.

לפרטים נוספים חייגו: 

חדר בריחה לבת מצווה
חדר קריוקי ליום הולדת
מועדון לבת מצווה
לופט בראשון לציון

המתחם שלנו גדול ומרווח וכולל בתוכו 9 אולמות לאירוח עם אפשרות למוזיקה, קריוקי וריקודים, לובי ועמדת שתייה חמה.

אם תרצו לשלב הפעלה אז יש לנו 3 חדרי בריחה מושקעים. לכל אחד מחדרי הבריחה שלנו יש 3 רמות קושי וניתן לבחור את הרמה בהתאם לאופי הקבוצה, מס' המשתתפים והרכב הקבוצה. כמו כן , ניתן להתאים לדוברי עברית ואנגלית.

המיקום שלנו מרכזי ביותר, בראשון לציון לצד הסינימה סיטי וקניון הזהב. ההגעה בתחבורה ציבורית נוחה ובנוסף ישנה חנייה חינם בצמוד למתחם לכל מי שמגיע עם רכב.

המקום ידוע בצוות השרותי והנעים, אנו מקבלים את כל האורחים שלנו עם חיוך וקבלת פנים מפנקת עם שתייה קרה ועמדת קפה.

יש לנו ניסיון של אלפי קבוצות ומשפחות שהתארחו אצלנו כמו גם מאות גיבושים של החברות המובילות במשק.

אנו מארחים על בסיס יומיומי קבוצות החל מ 5 משתתפים ועד אירועים גדולים של 60 משתתפים.

מאות ביקורות מעולות ברחבי הרשת – תוכלו למצוא בחיפוש פשוט בגוגל או בדף הפייסבוק שלנו.

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא