פעילות לסוף שנה

הגיעה כבר סוף השנה… ושוב כמו כל שנה צריך להתחיל לחשוב על פעילות לסוף שנה, משהו שיתאים לכולם, שיהיה כיף, שאנשים באמת ירצו להגיע אליו, שיכניס לכולם אווירה, בקיצור, משהו חוויתי ובלתי נשכח.

בשביל זה אנחנו כאן! מתחם מסתורי פה בשביל לעזור לכם ולהפוך את הפעילות לסוף שנה לדבר הבא שכווולם ידברו עליו!

מתחם מהמם עם 3 חדרי בריחה איכותיים ו-9 חדרי קריוקי בגדלים שונים, מערכת קריוקי מתקדמת, אייפד לבחירת שירים, JUST DANCE, אורות צבעוניים, כדור אורות, ציורי גרפיטי משוגעים של מגוון אמני הגרפיטי הטובים בארץ, בלונים ומפה במיוחד בשבילכם.

כי איפה עוד תמצאו פעילות לסוף שנה שתגבש, תגרום לאנשים לצאת מהקופסא , להנות וכל זה במקום אחד!

מהרגע שתגיעו למתחם שלנו תוכלו לראות שלא יהיה מדובר בפעילות לסוף שנה רגילה וסטנדרטית. אם תבחרו בפעילות המתבססת על חדרי הבריחה שלנו,

רגע אחרי שתיכנסו לחדרי הבריחה כל אחד מכם יהפוך להיות הכוכב ראשי בתוך סיפור יחודי ביחד עם כל החברים!

איפה עוד תוכלו להציל ממלכה שלמה בזמן שארתור ואביריו יצאו לשליחות דיפלומטית מחוץ לממלכה? או להפוך למהגרים בלתי חוקיים ולהמלט מבטן של ספינת מלחמה בעוד שמשטרת ההגירה רודפת אחריכם? ואפילו תוכלו ללכת בעקבות הודיני, אמן הבריחה הגדול ביותר בהיסטוריה, ולבצע את הבריחה הנועזת ביותר שבוצעה במאה האחרונה – לברוח מהכלא השמור ביותר בעולם! (רמז.. ממש ממש פה!)

הדבר החשוב ביותר בגיבוש זה שכולם יקחו חלק פעיל בחוויה וירגישו שתרמו להצלחת הקבוצה. ואיפה יותר נכון לבטא את זה אם לא במתחם של חדרי הבריחה והקריוקי של מסתורי ?

בכל זמן השהות שלכם במתחם צוות המדריכים שלנו יהיה לרשותכם ולכל שאלה ובקשה.

כמובן, שבנוסף לחדרי הבריחה המצוינים שלנו ישנה אפשרות לפעילות לסוף שנה באולמות הקריוקי הענקיים שלנו, שבהם תוכלו להציג לראווה את הכשרון שלכם עם שירים שתבחרו ותבצעו אותם עם החברים!

כל מה שנשאר לעשות זה ליצור איתנו קשר ואנחנו יכולים להבטיח לכם שאת הפעילות לסוף שנה אנשים לא ישכחו גם הרבה זמן אחרי!

לייעוץ בארגון האירוע ופרטים נוספים חייגו : 054-4248855

יום הולדת חדר בריחה לילדים
חדר קריוקי ליום הולדת
חדר קריוקי בראשון לציון
חדר קריוקי לחרדים

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן