אז מה זה חדר בריחה בעצם ?

שואלים את עצמכם מה זה חדר בריחה ? בואו נתחיל מההיסטוריה של חדרי בריחה….

בראשית היו אלה משחקי מחשב, בהם השחקן האנושי צריך היה לנווט בעולם מסתורי באמצעות הקלדה על מקשי המקלדת ובהמשך באמצעות העכבר. משחקי המחשב הללו, שכונו "קווסטים", הלהיבו את השחקנים הן בזכות העולמות הפנטסטיים שנבנו במסגרת הסיפור, החל מממלכות קסומות עם יצורים מופלאים ועד לכניסה לנעליהם של שוטרים או סוכנים חשאיים שנמצאים במשימה סודית להציל את העולם.

השלב הבא היה סדרה של קווסטים, עדיין כמשחקי מחשב, שבהם הגיבור מצא את עצמו בתוך חדר נעול, בדרך כלל מבלי שיהיה לו מושג כיצד הגיע לשם, כשמשימה העיקרית המוטלת על כתפיו היא לצאת מן החדר בשלום. הדרך היחידה לעשות כן במסגרת הקווסטים ההם הייתה לפתוח מגירות, להזיז חפצים, לשלב בין אלמנטים באופנים יצירתיים ולפתור חידות מאתגרות.

אלא שכל זה התרחש על מסך המחשב בלבד – עד שנת 2007. באותה שנה החלו להופיע במזרח הרחוק חדרי בריחה ממשיים, תלת מימדיים, בהם אנשים נורמטיביים "נכלאו" מרצונם החופשי מתוך מטרה לעשות את כל מה שהיה עד לא מזמן אפשרי רק באמצעות מקלדת ועכבר: לפתוח מגירות אמיתיות, להזיז חפצים של ממש, לחפש רמזים ולהתמודד עם אתגרים וחידות באופן יצירתי – הכל על מנת לצאת מן החדר, בדרך כלל בתוך 60 דקות.

חדרי בריחה היום

מה זה חדר בריחה ? קל לטעות ולחשוב שחדרי בריחה הם משחק לילדים, אבל האמת רחוקה מאוד מכך. חדרי בריחה היום נחשבים לבילוי נהדר למשפחות, לזוגות, לקבוצות חברים ואפילו כימי גיבוש לעובדים. אולי זה בזכות העובדה שלחדרי הבריחה בדרך כלל אי אפשר להכניס סמארטפון, וגם אם כן – הוא לא יעזור לכם לפתור את החידות ולצאת מן החדר הנעול בזמן.

כל מה שעומד לרשותכם בחדר הבריחה הוא אתם, המוח שלכם, הידיים שלכם ועם קצת מזל אז גם החברים, בן/בת הזוג או בני המשפחה שנכנסו לשם יחד איתכם. ככל שתצליחו להניח את הציניות בצד עם הכניסה לחדר, להישאב אל תוך הסיפור ולהתמודד עם החידות אל מול השעון המתקתק לאחור – כך האדרנלין בגופכם יעלה, אתם תיהנו יותר ותתגבשו יותר עם חבריכם לקבוצה.

אז אם אתם באמת רוצים להבין מה זה חדר בריחה תצטרכו לאתגר את עצמכם. יש לכם קבוצה של כמה אנשים הרפתקנים שמוכנים לצאת איתכם לדרך? כל מה שאתם צריכים לעשות עכשיו הוא לבחור: האם תבחרו חדר בריחה בראשון לציון שבו תיכנסו לנעליו של הקוסם הדגול הודיני, או לחדר בריחה שבו תהפכו לאבירי השולחן העגול? ואולי תנסו להתמודד מול הזמן ההולך ואוזל כשאתם על ספינת מלחמה המיטלטלת בין גלי ים סוער?

אין זה משנה באיזה חדר בריחה תבחרו, מובטחת לכם ולחברי הקבוצה שלכם חוויה מרתקת, מרגשת ומסעירה שלאחריה יתעורר בכם התיאבון להתנסות בעוד ועוד חדרי בריחה, בעולמות מופלאים, בסיפורים חדשים ובחידות מאתגרות נוספות. אז קדימה, הגיע הזמן לצאת לדרך!

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן