התפנה מקום למוצש ב 20:00 - כראמל וקופה ראשית!!
logo mistory web

מה זה חדר בריחה?

מה זה אסקייפ רום?

אסקייפ רום הוא חדר שהמשתתפים בו ננעלים בתוך חדר וצריכים לברוח ממנו באמצעות חפצים ורמזים שיעזרו להם לפתור חידות, לפצח צפנים ולברוח מהחדר תוך זמן מוגבל. לרוב לחדרי הבריחה יש נושא מסוים אשר סביבם נבנו התפאורה והחידות. הנושא הוא הסיפור שבתוכו מתרחשת העלילה של החדר והמשתתפים מתקדמים בו ביחד עם התקדמות המשחק ופתרון החידות. לפני הכניסה לאסקייפ רום מועבר תדריך שמטרתו לספר למשתתפים במשחק את הסיפור אליו הם הולכים להיכנס, התדריך יכול להיות על ידי מדריך או על ידי סרטון קצר.

חדרי הבריחה מבוססים על משחקי הוידאו מעולם הקווסטים, למשל The Doors, The room וכ'ו בהם השחקן נעול בתוך חדר וצריך לסרוק את סביבתו על מנת לחפש רמזים וחפצים שיעזרו לו לצאת מהחדר. משחקים אלו דורשים כושר הבחנה, חשיבה מחוץ לקופסה וכישורים אסטרטגיים.

האסקייפ רום המציאותיים החלו ביפן מגיימר שאהב את משחקי הוידאו מהז'אנר הזה וחשב להפוך את זה למציאות. ערב אחד הזמין את חבריו לערב כדורגל במרתף שלו, אך מה שהם לא ידעו שהוא הכין להם הפתעה קטנה – חדר מלא חידות ומנעולים. כשהם הגיעו ונכנסו למרתף, הוא כלא אותם ונעל אותם בתוכו. לאט לאט הרעיון החל לעבור מפה לאוזן עד וחדרי הבריחה הפכו לפופולריים באירופה, אמריקה ובכל העולם – כל משחק משלב אלמנטיים ייחודיים, תפאורה שונה וסיפור אחר.

אם אתם רוצים להבין מה זה אסקייפ רום כדאי לכם ללכת ולנסות…תתכוננו למבחר מדהים של למעלה מ400 אסקייפ רום המפוזרים בכל הארץ ובעיקר באזור המרכז. בין אם לברוח מכלא או ספינה טובעת ועד לעזור למלך ארתור להציל את ממלכת קמלוט!

לבחירת אסקייפ רום בראשון לציון

למי האסקייפ רום מתאים?

לכולם! לזוגות, קבוצות חברים, משפחות, גיבוש צוות בעבודה, ילדים ומבוגרים או כל שילוב אחר שתבחרו.
חדר בריחה היא חוויה שלמה של סרט בשעה אחת בלבד. שעה אחת ללא טלפונים וניתוק מוחלט מהעולם החיצוני, שעה אחת של אקשן והתרוצצויות בכל החדר בחיפוש אחר רמזים וחפצים שיעזרו לכם – מבלי להפסיק לחשוב לשניה. ללא אינטרנט שיסייע לכם וללא שום חבר טלפוני.

האם אתם חושבים שתצליחו לעמוד באתגר?

להזמנת משחק התקשרו – 054-4248855?

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
שקופית קודמת
שקופית הבאה

המשיכו לקרוא

More To Explore

הכל על חדרי קריוקי בשנת 2024

הכל על קריוקי בשנת 2024 מי מאיתנו לא חלם לפחות פעם אחת בחיים לשיר בקול גדול על הבמה? קריוקי, האומנות של שירה חופשית, מציע לנו את ההזדמנות הזו, ממש מעבר לפינה. בשנים האחרונות, הקריוקי הפך לאחד מבילויי הפנאי הפופולריים ביותר, והטרנד הזה רק הולך ומתחזק. מהו קריוקי? קריוקי (Karaoke) הוא סוג של בידור המבוסס על

חדרי בריחה בשנת 2024

חדרי בריחה בשנת 2024 חדרי הבריחה עברו שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, והפכו לאטרקציה מובילה בעולם הבידור והפנאי. בשנת 2024, חדרי הבריחה מציעים חוויות חדשות ומרתקות הודות להתקדמות טכנולוגית ושילוב עם אטרקציות נוספות. חדר בריחה בשנת 2024 קצת שונה ממה שהיה לפני, המשיכו לקרוא על החידושים. השינויים הטכנולוגיים הטכנולוגיה שינתה את פני חדרי הבריחה לחלוטין. מערכות

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן