יום הולדת 10 לבנות – חוגגים במסתורי

גדלים בשנה ורוצים לחגוג בטעם שיספיק לפחות עד לשנה הבאה? לפניכם, 10 טיפים לחגיגת יום הולדת 10 לבנות בלתי נשכחת!

1. אטרקציה מדליקה!

הזמינו את כל האהובים עליכם לחגוג אתכם עם אטרקציה מדליקה! כך, אתם יוצרים זיכרונות מחוויה משותפת. באיזו אטרקציה תוכלו לבחור? חדר בריחה או חדר קריוקי.

2. מה שלא עושה אטרקציה, עושות 2 אטרקציות

אתם חוגגים יום הולדת עגול ומיוחד או פשוט רוצים לחגוג ובגדול? לכו על 2 אטרקציות ליום הולדת 10 לבנות! במתחם שלנו תוכלו ליהנות גם מחדר בריחה, וגם מחדר קריוקי. ניתן לתאם את הפעילויות אחת אחרי השניה, כך שמצפה לכם חגיגה גדושה ומהנה.

3. תנו עדיפות ליום בו נולדתם

מתלבטים אם לחגוג יום לפני יום הולדת 10 או שבוע אחרי? אמנם תוכלו לעשות זאת, אך היום בו נולדתם מגלם בתוכו את ההתרגשות הגדולה ביותר! כל עוד הלו”ז מאפשר לכם, תנו עדיפות לחגיגה בתאריך יום ההולדת.

4. מיקום מרכזי לחגיגה יכול רק לתרום

סביר להניח כי המכרים איתם תחגגו את יום הולדתכם, לא מגיעים מאותה העיר. לכן, תנו עדיפות ללוקיישן מרכזי – כזה שיאפשר הגעה נוחה לכל החברים ובני המשפחה. לדוגמא: “מסתורי” בראשון לציון!

5. אין חגיגה בלי עוגה!

לא משנה אם אתם חוגגים יום הולדת 10 לבנות או לבנים – עוגת יום הולדת היא בגדר חובה! מדובר על האלמנט המזוהה ביותר עם חגיגות יום ההולדת, ואין סיכוי שאתם מוותרים לעצמכם על טקס עוגה.

6. חוגגים באמצע שבוע? חגיגה בשעה מוקדמת

כל עוד אתם עתידים לחגוג ביום חמישי או שישי, הרי שתוכלו לחגוג בשעות הערב המאוחרות. במידה ואתם חוגגים באמצע השבוע, התחשבו באורחים שלכם והזמינו אותם לחגוג אתכם בשעה מוקדמת. כך, יהיה לכם יותר זמן לחגוג, אך בעיקר: היקרים לכם לא ימהרו לשוב בחזרה לביתם, מאחר והם צריכים להתעורר מוקדם בבוקר לבית הספר או לעבודה.

7. שירות טוב ישפיע על החוויה שלכם

אמנם האטרקציה שתבחרו היא זו שתעצב לכם בעיקר את חגיגת יום הולדת 10 לבנות, אך לא רק היא. השירות שתקבלו מאנשי השירות ישפיע במידה רבה על החוויה שלכם. לכן, בחרו רק במתחם הידוע בשירות אדיב, מחוייך ומקצועי. אצלנו ב”מסתורי”, תקבלו את השירות הטוב ביותר – בחדרי הבריחה ובחדרי הקריוקי.

8. האווירה והעיצוב שבמקום בו אתם חוגגים

יום הולדת 10 חוגגים רק פעם אחת בשנה, ולכן חשוב שהחגיגה הזו תהיה באווירה הטובה ביותר! אתם מוזמנים להציץ באלבום התמונות שלנו, ולהתרשם מהמתחם המעוצב. חדר הקריוקי שלנו לדוגמא, עוצב על ידי חוד החנית של אמני הגרפיטי בישראל. השקענו רבות בעיצוב, הכל על מנת להעניק לכם את טעם החגיגה הייחודי שאתם כל כך כמהים לו.

9. תחגגו רק עם מי שאתם אוהבים

ביום ההולדת שלכם – יום החג הפרטי שלכם, אין מקום לפוליטיקות! הזמינו רק את האנשים שאתם באמת אוהבים לחגוג איתם. פעם אחת בשנה יש לכם הזדמנות לחגוג את היום בו נולדתם, ורק האנשים הקרובים אליכם ביותר ראויים לקחת חלק בחגיגה ייחודית שכזו.

10. פרגנו לעצמכם יום חופש ביום בו נולדתם

יום הולדת הוא הכל חוץ מיום שגרתי. על מנת שהיום הזה אכן יהיה בעל טעם ייחודי, פרגנו לעצמכם ביום חופש! קחו לעצמכם פסק זמן מהשגרה הקדחתנית והקדישו את היום הזה לעצמכם. אם לא תפנקו את עצמכם, מי כן? יום הולדת שמח!

מעוניינים לחגוג באווירה ייחודית, שונה וסופר-חברתית? במתחם “מסתורי” אנו עורכים ומארחים אירועים שונים, לרבות ימי הולדת! במתחם שלנו יש גם חדרי בריחה וגם חדרי קריוקי מאובזרים. נשמח לבנות בעבורכם חבילת יום הולדת משתלמת! לפרטים נוספים, דברו איתנו!

יום הולדת חדר בריחה לילדים
חדר קריוקי ליום הולדת
חדר קריוקי בראשון לציון
חדר קריוקי לחרדים

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן