יום הולדת בקורונה בחדר בריחה

חושבים איך לחגוג יומולדת בתקופת הקורונה? יום הולדת יש רק פעם אחת בשנה, גם כשהימים הם ימי קורונה!  חדרי הבריחה שלנו הודיני, אבירי השולחן העגול או טורפדו מחכים לכם.

"אני חושש מהתקהלות ולכן תוהה אם לדחות את יום ההולדת"

ישנם אנשים שמשבר הקורונה מעורר בהם פחד, ולעתים גם חרדה גדולה. אותם אנשים נמנעים ככל האפשר מבילויים והתקהלויות. כידוע, חגיגת יום הולדת שלרוב נערכת בברים, מועדונים ומסעדות, מצריכה מאותם חוגגים לחלוק חללים משותפים עם עוד אנשים. וכך, הרצון לחגוג ולשמוח הופך מהר מאד למטרד ולחוסר נוחות.

אצלנו ב"מסתורי"- מתחם חדרי הבריחה, אתם זוכים לחגוג עם האנשים הקרובים והמוכרים לכם (או במינוח המוכר – בקפסולה). חדרי הבריחה שומרים על הפרטיות שלכם ועל הבריאות שלכם – אתם נמצאים בחדר אך ורק עם הקפסולה איתה הגעתם. כלומר, לא מתאפשרת התקהלות או מגע עם קבוצות נוספות. חוגגים יום הולדת בראש שקט!

אנו שומרים על ההנחיות עבורכם ובשבילכם

אנחנו לומדים את ההנחיות ומתעדכנים על בסיס יומי באשר להגבלות ושחרור ההגבלות. אנו מארחים אתכם ביום ההולדת שלכם, וחובתנו כלפיכם היא להבטיח סביבה בריאה ובטוחה ככל הניתן. אנו שומרים על ההנחיות במלואן, ומקפידים על הפרדה בין אנשי השירות שלנו וביניכם, ובין קבוצות נוספות המגיעות ובין הקבוצה שלכם. 

כידוע, מפעיל חדר הבריחה יקבל אתכם עם הגעתכם ויתדרך אתכם כמה דקות (בזמן זה, תידרשו לחבוש את המסכה). עם הכניסה לחדר, המפעיל עובר לחדר חיצוני שממנו הוא יתצפת עליכם וילווה אתכם. במידה ותרצו לקבל עזרה או רמז, המפעיל יעלה ברמקול ויסייע לכם בכל הנדרש!

עכשיו, יותר מתמיד: פעילות יום הולדת בעלות נוחה

המשבר הבריאותי הביא איתו גם משבר כלכלי (לא באמת צריך להוסיף על כך מילה). מסיבה זו, רבים תוהים האם כדאי לדחות את חגיגות יום הולדת. אצלנו ב"מסתורי", תוכלו לחגוג את היום בו נולדתם עם החברים הכי טובים באטרקציה בעלות נוחה ושווה לכל כיס! התמחור עבור כל משתתף משתנה בהתאם למספר המשתתפים, ונע בין 100-130 שקלים.

ואם שמים בצד את הקורונה – חגיגה בחדר בריחה היא ה-דבר!

אז נכון, משבר הקורונה מצריך מכם לחשב מסלול מחדש גם עם תכנון יום ההולדת שלכם. עם זאת, חדרי הבריחה בפני עצמם הם אטרקציה מדהימה לימי הולדת:

  • חגיגת יום הולדת עם החברים הכי טובים – קבוצה קטנה ואינטימית
  • פעילות ייחודית הכוללת אתגר, מתח, גירוי מחשבתי, מסתורין ובעיקר – כייף!
  • אטרקציה ששונה מכל מה שחגגתם בעבר
  • חגיגת יום הולדת של שישים דקות שזוכרים לפחות עד ליום ההולדת הבא

עם החברים והחברות, האחים והאחיות או כבילוי רומנטי עם בן או בת הזוג – רק אתם מחליטים! תוכלו לשריין את חדר הבריחה ליום ההולדת שלכם כאן באתר שלנו! לפרטים נוספים ותיאום חדר, תוכלו לפנות אלינו גם במספר 072-3942917

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן