טיפים לחדר בריחה

חוגגים יום הולדת לכל המשפחה או החברים? מחפשים פעילות מגוונת, מאתגרת, שונה ומגבשת גם יחד? אז כמו שאתם כבר בטח יודעים, חדרי בריחה הפכו לאחת האטרקציות הפופולריות הן ברחבי העולם והן אצלנו כאן בישראל. מדובר בחדרים מיוחדים המעוצבים בתפאורה מושקעת, לעתים גם משלבים מוזיקה ואפקטים מיוחדים כאשר לכל חדר סיפור משלו. הרעיון שעומד מאחורי חדרי הבריחה הוא לאפשר לחברי הקבוצה לפתור משימה גדולה, דרך חידות ורמזים שהם צריכים למצוא בחדר עצמו. רוצים טיפים לחדר בריחה טוב ואיכותי ? 

יש כל כך הרבה סוגים של חדרי בריחה ולא תמיד אנחנו יודעים איזה חדר מתאים לצרכים שלנו. אז הנה כמה טיפים לחדר בריחה מושקע שישאיר טעם של עוד:

טיפ מספר 1 – רמת קושי

לפני שאתם בוחרים חדר בריחה חשוב לבדוק את רמת הקושי של החדר. יש חדרים שמתאימים למתחילים ולילדים, יש חדרים שמתאימים לאנשים שכבר ביקרו בחדר אחד, שניים או שלושה ויודעים פחות או יותר על מה מדובר ויש כאלה שמעולים לחובבי חדרי בריחה מושבעים עם אתגרים קצת יותר קשים.

בחירה לא נכונה של רמת הקושי של החדר יכולה לגרום לפספוס של המטרה ואף למצב שבו חברי הקבוצה לא יצליחו לפתור את החידה בזמן המוגבל שיש להם וליצור תחושת תסכול.

טיפ מספר 2 – גודל הקבוצה

בעוד יש חדרי בריחה אשר מתאימים לקבוצות קטנות, אחרים מתאימים לקבוצות בינוניות ויש גם כאלה שמתאימים לקבוצות גדולות ממש. לפני שאתם בוחרים חדר בריחה, חשוב לעדכן את בעת ההזמנה את כמות המשתתפים שצפויה להגיע בפועל. לעתים כדאי לפצל את הקבוצה ולהזמין כמה חדרי בריחה במקביל כדי שכולם ירגישו שהם פותרים ומשמעותיים.

טיפ מספר 3 – לוקיישן

חדרי בריחה פזורים ברחבי הארץ אבל לפעמים שווה להשקיע את המאמץ ולהגיע לחדר בריחה שהוא ממש טוב, מיוחד ומומלץ על ידי אחרים, גם אם הוא לא ממוקם בדיוק בעיר שלכם. בדקו שיש חניה קרובה ושנוח להגיע לחדר הבחירה. אם מדובר ביום הולדת למשל, אולי כדאי לארגן הסעה מסודרת שיוצאת מנקודת איסוף מרכזית ומביאה את כל הילדים ישירות לחדר הבריחה.

טיפ מספר 4- זמינות

אחד הדברים הכי חשובים הוא לשריין חדר בריחה מראש לתאריך ולשעה שבה אתם רוצים להגיע. יש שעות חמות שנתפסות הרבה זמן מראש, יש חגים ומועדים שלעתים יותר עמוסים מיום רגיל וכמו כן יש אלמנט של סוף שבוע ותחילת שבוע. לכן, מומלץ לבדוק את זמינות החדר ממש בתחילת ההתארגנות.

לסיכום, מומלץ וכדאי להעזר בטיפים לחדר בריחה שניתנו כאן…מחפשים חדרי בריחה מעולים, מושקעים ומאתגרים במיוחד?

במסתורי בראשון לציון תוכלו ליהנות ממתחם שלם של חדרי בריחה, חדרי קריוקי ועוד מגוון פעילויות רחב ומשובח. אנו מציעים חבילות לימי הולדת, חבילות לגיבוש וימי כיף לעובדים, אירועים פרטיים ועסקיים בהתאם לצורך ודרישת הלקוח וכמובן מארחים לקוחות פרטיים על בסיס יומיומי. חברת מסתורי מקפידה על תודעת שירות גבוהה וחוויה נעימה החל מהכניסה למתחם.

יש לנו 3 חדרי בריחה מושקעים: חדר בריחה טורפדו בו תמצאו את עצמכם בבטן של ספינת מלחמה בלב הים הסוער, חדר בריחה אבירי השולחן העגול בו אתם חוזרים לתקופת המלכים והאבירים באנגליה ומנסים להציל את ההמלכה מהשתלטות וחדר בריחה הודיני – חדר שהגיע ישירות מחו“ל המשלב חידות מקוריות וטכנולוגיה עם אפקט וואו שישאיר אתכם פעורי פה.

רוצים לשמוע עוד על חדרי הבריחה שלנו? אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר דרך האתר או לצלצל לאחד מהמספרים הבאים: 054-4248855 או 072-3942917 ונשמח לסייע ולתת מענה והסבר נוסף.

כמובן שכדאי לעקוב אחרינו באינסטגרם, בפייסבוק וביוטיוב, להתרשם מהמלצות בטריפ אדוויזור על אחד ממתחמי חדרי הבריחה הטובים והמושקעים בישראל. אנו מתחייבים לכם שתתמכרו לחוויה שתהפוך לבילוי הקבוע שלכם.

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן