חדר בריחה פנוי

האתגר במציאת חדר בריחה פנוי

לכולנו זה קרה לפחות פעם אחת, שהתקשרנו לברר על חדר בריחה ששמענו מחברים , או ראינו המלצות מעולות באינטרנט וכמובן דירוג גבוה בציפייה שהחדר יהיה פנוי ולא רחוק מהבית או במקום נוח,  אבל כמובן שהחדר תפוס בדיוק בשעה שרצינו ! כי בכל זאת, כמובן שהחדרים הנחשקים ביותר תפוסים ומשוריינים כמה ימים ולעיתים כמה שבועות קדימה.

חדר בריחה פנוי שמספק חוויה באיכות גבוהה הוא ללא ספק דבר שלא קל למצוא, ובטח שלא בהתראה קצרה יחסית. אם ננסה להבין למה – נגלה שמספר החדרים האיכותיים מצומצם ביחס לדרישה של הקהל לחוויה ולאנדרנלין שחדר בריחה נותן. לכן, לא מפתיע שחדר בריחה פנוי הוא מוצר נדיר. אז מה עושים? ב-5 מילים: חדרי בריחה פנויים באתר מיסתורי!

המחשבה הראשונה שעולה בראש היא "הלוואי שהיה מתחם גדול לחדרי בריחה, כזה שממש נוח או קרוב עם המון חדרים טובים שאפשר לעשות בו זמנית, כך שגם אם ניתפס אחד תמיד יהיה משהו חלופי במקום, וגם שיש לו חניה חינם בצמוד…" אז זהו החלום הזה כבר קיים!

חדרי בריחה פנויים באתר מיסתורי

ב – Mistory – חדרי בריחה בראשון לציון, יש 3 חדרי בריחה מעולים, 3 חדרי אירועים וקריוקי, לובי מעוצב, חדר תדריכים והכל במתחם אחד ! הסיכויים גבוהים למצוא חדרי בריחה פנויים בכל שעה שתרצו כך שלא תצטרכו להתאמץ ולחפש בנרות. זה יכול להיות מייגע להתקשר לכל חדר בריחה בנפרד ולבדוק זמינות.

בהרמת טלפון אחת תוכלו לבדוק האם כל החדרים שלנו פנויים ובאילו שעות, רוצים לבדוק אותנו ? נסו לצלצל ל 054-4248855 ומבטיחים שנמצא לכם משהו…

אז מצאתם חדרי בריחה פנויים, איך ממשיכים?

נתחיל בקבלת פנים חמה לפני המשחק, תתקבלו עם חיוך גדול, אוירה טובה, שתיה קרה, חמה ונשנושים. תקבלו תדריך קצר ומשם תוכנסו לאחר מחדרי הבריחה שלנו :

אבירי השולחן העגול:

המלך האגדי ארתור, זה שהוציא את חרב האסקליבר מהסלע והקים את מסדר אבירי השולחן העגול, צריך את עזרתכם להציל את הממלכה מפני אויבו המושבע מודרד המרושע, אתם האבירים האמיצים ביותר שידעה הממלכה וזה הזמן להראות את הכישורים שלכם!

חדר מושקע ומוערך מאוד עם מאות ביקורות ברחבי הרשת ואלפי שחקנים שנהנו.

רוצים להיכנס לחדר בריחה טורפדו?

אוניית מלחמה שנפגעה מטורפדו התחילה לטבוע , והחלק היותר נורא בסיפור שאתם מהגרים נמלטים השבויים בבטן האונייה. מהרו לברוח לפני שהאונייה תטבע, יש לכם רק 60 דקות !

רוצים אתחדר בריחה הודיני?

היישר מסנט פטרסבורג, החדר המבוקש הודיני ! הקוסם המוכשר ביותר בעולם הכריז על אתגר הודיני, בו רק האמיצים והחכמים יצילחו לעמוד בו, מטרתכם להוכיח שאתם מספיק מוכשרים להיות אומני הבריחה החדשים ולהדהים את הקהל בקסם שטרם נראה כמותו! רק כך תוכלו להיות היורשים של הודיני ולזכות בתהילת עולם.

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן