חדר בריחה משפחתי– חוויה מלכדת

אחד הדברים הכי חשובים לנו בחיים זה המשפחה שלנו. אנחנו אמנם גרים באותו בית אבל לא תמידי יוצא לנו לראות אחד את השני כמו שהיינו רוצים. הרי כמה זמן כבר יוצא לנו לבלות עם הילדים והמשפחה יחד? כשיש ימי הולדת, אירועים מיוחדים לנו ולילדים, קצת בסופי שבוע וגם כשהילדים גדלים לכל אחד יש את העניינים שלו וזה כמובן לגמרי בסדר.

ובכל זאת, מדי פעם חשוב מאוד להשקיע בזמן איכות ביחד. חשוב לקבוע דייט משפחתי, חשוב שנהיה אחד עם השני ונבלה בלי גירויים חיצוניים, בלי מסכים, ממש נהיה ביחד. חדר בריחה לכל המשפחה – חוויה מלכדת. חדרי בריחה למשפחות הם חדרים אשר מתאימים בעצם גם לילדים שלנו.

למה זה כל כך חשוב לקחת את הילדים לשחק ולהיות חלק מחדרי הבריחה?

ראשית כל זו הזדמנות עבורכם ועבורם להתנתק מהטאבלטים, המחשבים והפלאפונים ולשחק ביחד, אחד עם השני, פנים אל פנים. כשאתם בחדרי בריחה עם הילדים אתם איתם באינטראקציה למשך שעה שלמה ללא גירויים חיצוניים. עולם דמיוני שבו יש לכם הזדמנות לראות את הילדים כוכבים, מבריקים, פותרים חידות ומאגדים מוחות.

זו חוויה שהיא לא רק אחרת לגמרי ממה שאנחנו רגילים, זו חוויה מעשירה, מגבשת וייחודית. מניסיון שבו צפינו באינספור משחקים של משפחות, אנו שמים לב שבדיוק במקומות שהמבוגרים נתקעים, דווקא הילדים מצליחים לפתור את החידות בצורה מדהימה.

מדוע לילדים זה עובד?

ילדים חושבים אחרת מאיתנו המבוגרים. יש להם חשיבה יצירתית, הם חושבים מחוץ לקופסא וזה בדיוק מה שצריך כדי לפתור את החידה. הם פחות מקובעים והם מצליחים לפתור את החידות בדרכים שונות, הם פשוט מנסים הכל, גם מה שנראה להם לא כל כך הגיוני. מסתבר שכשמנסים זה פשוט עובד.

חדר בריחה זו הזדמנות נפלאה בשבילכם המבוגרים ובשבילם הילדים לראות את הדברים באופן שונה ולהעצים את הילדים.

אז מאיפה זה בא בכלל חדרי בריחה לכל המשפחה?

עד לפני מספר שנים בכלל לא היו חדרי בריחה שמתאימים לילדים. הנושאים של החדרים ברוב המקרים לא היו מתאימים וכך גם רמת הקושי של החידות. עם הזמן, הבינו שילדים רוצים להיות חלק מהחוויה הזו. בחרנו נושאים שאין בהם בעיות מוסריות והחידות הן לפי רמת קושי ככה שבקלות ניתן להתאים את זה לילדים.

אז אם אתם מחפשים פעילות שהיא גם מגבשת, גם מקורית וגם כיפית, לכם ולילדים, זה הזמן להזמין מקום באחד מחדרי הבריחה שלנו. אנחנו נשמח לסייע לכם לבחור את החדר המתאים בהתאם לגילאים של הילדים ובהתאם לגודל הקבוצה.

רוצים לשמוע עוד מידע על חדרי בריחה שיתאים בדיוק לצרכים שלכם? הצוות של חדרי הבריחה במיסתורי ישמח מאוד לסייע לכם לבחור את החדר שהכי מתאים לכם ולחברי הקבוצה שלכם מבין 3 חדרי בריחה מהמושקעים שנראו בארץ. החדרים שלנו מעוצבים, צבעוניים ומרתקים וזכו לביקורות מעולות בקרב המשתתפים.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לפנות אלינו דרך האתר או לאחד מהמספרים הבאים: 054-4248855, 072-3942917 ונשמח לתת לכם מענה לכל השאלות ולסייע לכם לבחור את הפעילות שהכי מתאימה לכם בהתאם לגודל הקבוצה, האירוע, המטרה, התקציב שלכם ועוד… אתם מוזמנים גם לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות בפייסבוק ובאינסטגרם. ניתן גם לשלוח מייל לכתובת info@mistory.co.il. חדרי הבריחה ממוקמים ברחוב משה לוי 9 בראשון לציון.

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן