חדר בריחה ליום הולדת במסתורי – ראשל"צ

פעם הכל היה פשוט יותר: כדי לחגוג מסיבת יום הולדת מוצלחת שכולם ידברו עליה עוד זמן רב אחר כך, כל מה שהיה צריך לעשות הוא להזמין את החבר'ה מהכיתה למקלט של הבניין, לתלות כמה בלונים, לפתוח שולחן עם כמה חטיפים ולהשמיע מוזיקה.

עבור גילאים צעירים יותר אפשר היה להזמין מפעיל או מפעילה כדי שיבדרו את הילדים, ועם הזמן נעשה מקובל יותר לערוך את מסיבות יום ההולדת במקומות חיצוניים: במשחקייה, בבאולינג או במסעדה.

אלא שהזמנים משתנים והאופנות מתחלפות, והיום הדבר הלוהט ביותר בתחום מסיבות יום ההולדת הוא חדרי בריחה. לראיה, בחודשים האחרונים נפתחו שלל חדרי בריחה בראשון לציון והסביבה, ולמעשה בכל הארץ אפשר להינעל מרצון בתוך חדר, לפתור חידות ולנסות לברוח ממנו בתוך פרק זמן קצוב. לא רק עצם ההרפתקה מהווה עבור הילדים זיכרון נעים, אלא גם העובדה שהצליחו לפתור חידות וצפנים שונים ומשונים.

בקיצור: ימי הולדת לילדים בחדר בריחה הם הדבר הכי אופנתי היום, הכי כיפי, הכי מבוקש – ואוי ואבוי למי שיחשוב להזמין קוסם למקלט בבניין…

יתרונות בחגיגת יום הולדת בחדר בריחה בראשון לציון

  1. מקוריות – נכון, יש הרבה חדרי בריחה, אבל אף אחד מהם אינו דומה למשנהו. בכל חדר יש נושא אחר, חידות אחרות עם רמזים שונים ופעילויות מאתגרות אחרות. גם אם כל ילד בכיתה יזמין את חבריו לחדר בריחה, כמעט בטוח שאף אחד מהם לא יחזור על עצמו, כך שלכל אחד תהיה חוויה שונה ומיוחדת מחדר הבריחה שלו.
  2. מתחם צמוד המיועד לחגיגה עצמה – רוב חדרי הבריחה, בפרט חדר בריחה שמתאים לילדים ולאירועי ימי הולדת, כוללים גם מתחם צמוד שתכליתו אירוח: מקום לכיבוד, שתיה, אפילו להורים הממתינים לילדיהם.
  3. ליווי צמוד – בניגוד לפעילויות אחרות לימי הולדת, חדר בריחה הוא מקום שבו יש עיניים שצופות באורחים כל הזמן, בין אם באמצעות מצלמות או על ידי מדריך צמוד שאפילו יכול לעזור לילדים לפצח כמה חידות, אם הם מתקשים.

דגשים לאירועי ימי הולדת לילדים בחדר בריחה

  • חדרי בריחה רבים מתאימים לילדים ולחגיגות ימי הולדת, אבל מומלץ להיערך לכך כמה שיותר זמן מראש על מנת לוודא פרטים שונים – כגון זמינות בתאריך הרצוי, התאמת חדר הבריחה ורמת החידות לגיל הילדים וכדומה.
  • שימו לב שלחדר בריחה יכול להיכנס בכל סבב מספר מוגבל של ילדים, בדרך כלל עד 8 או 10 לכל היותר. אם יש לכם יותר אורחים, יתכן ותצטרכו לחלק את האירוע לשני סבבים או יותר (אבל בלי ספוילרים!).
  • לעיתים נדרש מהשחקנים שנכנסים לחדר ללבוש תחפושות או בגדים מיוחדים, הגם שלא תמיד נדרשת פעילות פיזית.
  • חשוב להקפיד כי הילדים יהיו קשובים להדרכה שלפני כניסתם לחדר הבריחה וכן לכללי הבטיחות והזהירות בתוך החדר.

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן