חדר בריחה טלפון – מסתורי חדרי בריחה בראשל"צ

אין כמו לבלות עם המשפחה והחברים בפעילות מגבשת מעשירה ובעיקר מהנה!

אבל אז מתעוררת הבעיה … לאן, איפה מתי ועוד שאלות רבות ואחרות מתסכלות יותר ופחות.

קשה למצוא מקום שמתאים גם למבוגרים וגם לילדים, שיספק פעילות מעשירה,חוויתית ומהנה. מקום לא עמוס והמוני, ממוזג ואם אפשר גם חניה צמודה בחינם.

אז פתרנו עבורכם את החידה ומצאנו לכם מקום כזה.

בואו למסתורי! הכנסו לעולם שלם של פנטזיה ודימיון. אצלנו תמצאו חדרי בריחה מושקעים וגם חדרי קריוקי שינעימו את זמנכם. בילוי מושלם שישאיר אתכם עם טעם של עוד.

בבילוי המיוחד הזה אתם והצוות שלכם נכנסים להרפתקה, כמובן עם מדריך צמוד שיסביר לכם את המשימה ולאחר מכן יצפה בכם מחדר הבקרה ויעזור במידת הצורך. לכל חדר בריחה יש 3 רמות קושי והחדר יותאם לרמתכם ולנסיון שלכם בחדרי בריחה. כל מה שלכם נותר לעשות זה להתקשר ולהזמין מקום בטלפון 054-4248855 או באתר האינטרנט שלנו. מבטיחים שתצאו בהתלהבות ואנדרנלין מהחדר!

הבילוי המושלם לחגיגות יום הולדת, מסיבת רווקות, ימי הולדת לילדים, בילוי משפחתי, גיבוש צוות לחבר'ה מהעבודה ועוד…בניגוד לפעילויות אחרות, בחדר בריחה המוח מועשר ומתנסים בחידות מקוריות ומשימות מעניינות. ישנן הרפתקאות מגוונות לבחריתכם: בטירתו של ארתור תחזרו לתקופת ימי הביינים ותסייעו לארתור להציל את הממלכה (חדר- אבירי השולחן העגול) או שתעדיפו לברוח מהספינה שתפסה אתכם כמה שיותר מהר!(חדר- טורפדו) או שאולי תרצו להפוך להיות היורשים המופלאים של הודיני! (חדר-הודיני).

במקום להשאר עוד פעם בבית ולהישאב לשגרה ולטלווזיה, במקום לצפות בסרט, הכנסו לסרט שבו א ת ם השחקנים הראשים! הסתמכו על המוח שלכם, על שיתוף הפעולה עם הצוות שלכם ותצאו עם תחושת סיפוק אדירה!

לפרטים נוספים חייגו לטלפון : 054-4248855

נשמח לעזור ולסייע בבחירת החדר שמתאים להרכב שלכם.

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן