חדר בריחה הכי טוב בארץ

חדר בריחה הכי טוב

בטח יצא לכם כבר לשאול כמה פעמים מה הוא חדר הבריחה הכי טוב.. אז לשאלה הזו יש מספר תשובות אפשריות.

חדרי הבריחה בישראל מחולקים לכמה קטגוריות ובכל אחד מהם נכללים חדרי בריחה אחרים.

את חדרי הבריחה אפשר לחלק לפי – חידות, אווירה ופרפורמנס.

חדרי חידות הם חדרים שהדגש שלהם הוא על החידות, ככל הנראה בחדרים אלו תמצאו חידות מקוריות ומגוונות שיגרמו לכם להפעיל את התאים האפורים.

בנוסף לחדרי חידות ישנם גם חדרי אווירה שהדבר הכי חשוב בהם הוא כמובן האווירה, האווירה יכולה להיות אווירה של פחד ואימה, מתח, אקשן או אווירה בהתאם לתקופה למשל ימי הביניים. בחדרים מהסוג הזה הדבר שהכי חשוב למפעיל זה שתרגישו ותחוו את האווירה כמה שיותר טוב, לדוגמא בחדרי אימה, לא תמצאו שם חידות שצריך לחשוב ולנסות, יהיו שם חידות יותר קלילות כשהמחשבה הכללית היא שלא ניתן לחשוב בזמן לחץ כזה. בחדרים בהם האווירה היא יותר קלילה תוכלו למצוא חידות נפלאות.

חוץ מחדרי חידות ואווירה ניתן למצוא חדרי פרפורמנס, אין הרבה חדרים כאלה בארץ אך המעט שיש הם חדרים שהדגש בהם הוא רק על אווירה, אתם לא תמצאו חידות בחדר, אולי כמה משימות קלילות, בדרך כלל החדרים כוללים שחקן שמהווה אמצעי חשוב להתפתחות העלילה. חדרים מהסוג הזה הם חוויתיים מאוד וסוחפים לתוך הסיפור.

כמובן שזה רק חלק קטן ממה שאפשר להגיד על חדרים. אם אתם מחפשים חדר בריחה הכי טוב, יש בתחום עוד המון הגדררות שאיתן אפשר לדעת איזה חדר הכי מתאים לאופי הקבוצה.

לדוגמה, חווית האירוח לפני ואחרי חדר הבריחה, גם היא חשובה מאוד לחוויה הכללית של חדרי הבריחה, פינת המתנה נעימה למקדימים, פינת שתיה חמה וקרה, קצת נשנושים, מדריכים מיומנים ומקצועיים. יש כל כך הרבה פרטים קטנים שיהפכו את החוויה הכללית למצוינת וכדאי לשים לב אליהם כשבוחרים את חדר הבריחה.

אז כמו שכבר הבנתם, זה ממש לא פשוט להחליט איזה חדר בריחה הכי טוב, יכול להיות שחדר שאחד מאוד אהב אדם אחד ממש לא יתחבר. כן כדאי לקבל המלצות ולקרוא ביקורות של לקוחות שביקרו כבר בחדרי הבריחה.

מוזמנים לבחור את חדרי הבריחה שלנו ולהחליט איזה חדר הכי אהבתם 😉

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן