חדר בריחה במרכז: בונדינג אמיתי בחדרי הבריחה של מסתורי

חדר בריחה במרכז בוחרים במסתורי. הקיץ כבר ממש בעיצומו וזה בדיוק הזמן לחפש פעילויות ואטרקציות מגוונות וייחודיות לנו ולילדים. יש שתי דרכים להסתכל על החופש הגדול:

האחת: יאללה, בואו נעביר את הזמן, בין הים, לבריכה, לבית של סבא וסבתא, נקווה שהילדים לא יטריפו אותנו וקדימה, חזרה למסגרות. 

השניה: החופש הוא הזדמנות נפלאה לקצת בונדינג אמיתי עם הילדים שלנו, בני האדם שהכי חשובים לנו בעולם וזו באמת הזדמנות אמיתית להסתכל להם בעיניים ולאפשר להם להסתכל לנו. כי הרי ביום יום אנחנו עסוקים בעבודה, בפרויקטים, בלימודים, בלתחזק ולהחזיק את הבית ולא תמיד אנחנו שמים לב לדברים הקטנים והכל כך חשובים האלה.  

לכן, החופש זו דרך מעולה לשבור את השגרה, לנשום קצת אוויר, לשים את כל מכשירי הסמרטפון והטאבלט בצד, לצאת החוצה, לחפש פעילויות מגניבות שאפשר לעשות ביחד ולאפשר לילדים לשתף איתנו פעולה במשימות הבית. 

מדובר בכמה שבועות בהם לנו ההורים יש את האפשרות באמת להיות עם הילדים שלנו ולהעצים אותם, לחזק אותם, לשים להם מטבעות חיוביים בקופה שלהם כדי שיגיעו מוכנים לשנה הבאה, שהיא בוודאי רצף של שינויים ואתגרים חדשים. אם גם אתם שמעתם על חדרי בריחה אבל עדיין לא ממש התנסיתם בהם או שניסיתם פעם או פעמיים ואתם רוצים לחזור על החוויה שוב, חדר בריחה במרכז של מסתורי, הוא יצירת אמנות שהכנו עבורכם ועבור הילדים שלכם. 

חדר בריחה במרכז –איך זה עובד

ובכן, קודם כל צריך למצוא עבורכם את החדר המושלם בהתאם לגילאים של הילדים, לניסיון שלכם בחדרי בריחה וכמובן גודל הקבוצה. אם אתם חוגגים יום הולדת או אירוע משמח אחר, אפשר לשלב את החגיגה בחדר מיוחד שעיצבנו עבורכם למטרה זו. אם אתם מגיעים עם ילדים צעירים מומלץ לקרוא על חדרי בריחה לילידם.

בשלב הבא כשתגיעו אלינו תקבלו תדריך קצר שיתאר את המשימה הגדולה שלכם. במהלך הזמן שלכם בחדר הבריחה, שהוא זמן מוגבל, יהיה עליכם לפתור חידות ומשימות על ידי רמזים שתמצאו בתוך החדר. בחדר הבריחה תחוו אווירה קסומה וייחודית, תחושה כאילו אתם נמצאים בתוך סרט הרפתקאות.  תצטרכו לחשוב ביחד, להעלות רעיונות, לדבר אחד עם השני ולדמיין כאילו אתם ממש חלק מהמסע הקסום הזה שנקרא חדר בריחה. 

חדרי הבריחה בכל העולם כבר כבשו את לבבותיהם של רבים ומדובר בפעילות יוצאת דופן, בדיוק מה שאתם מחפשים לחופש או סתם ככה כדי לשבור את השגרה.

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן