חדרי בריחה שומרי שבת – יש כזה דבר?

אתם חילוניים שומרי מסורת? מגדירים את עצמכם כדתיים? אתם שומרים את השבת? גם אתם יכולים לשחק חדר בריחה מיסתורי! לא אחת אנו נשאלים האם  חדרי הבריחה שלנו מתאימים לאוכלוסייה הדתית ולשומרי המסורת. התשובה שלנו היא כמובן שכן!

ב”מסתורי” אנחנו מפעילים שלושה חדרי בריחה:

  • אבירי השולחן העגול
  • טורפדו
  • הודיני

לפניכם, תשובות לשאלות השכיחות ביותר שמפנים אלינו:

“מעולם לא שיחקנו בחדר בריחה. הפעילות שלכם יכולה להתאים לנו?”

בוודאי! העובדה כי טרם התנסיתם בפעילות של חדר בריחה אינה רלוונטית. אנחנו מתאימים את החדרים אליכם, כך שתוכלו ליהנות משישים הדקות במלואן! הרמזים והחידות יותאמו לרמה ולניסיון שלכם, כך שאם אתם מעוניינים בחדר קל (שמתאים למי שמשחק בפעם הראשונה), נארגן ונתכנן את החדר במיוחד בשבילכם!

“חשוב לי מאד שהחדר שאשחק בו יהיה סגור בשבת”

אנחנו מבינים, ולכן אנו מציעים חדרי בריחה לשומרי שבת – לאלו החילוניים וגם לקהל הדתי. מתחם חדרי הבריחה שלנו נסגר ביום שישי לפני כניסת השבת, סגור ביום שבת ונפתח שוב עם צאת השבת. אנו מכבדים את אורח חייכם, ומזמינים גם אתכם ליהנות בחדרי הבריחה בכל יום בשעות הפתיחה שלנו.

“תוכן העלילה מתאים לאוכלוסייה דתית?”

כן. כידוע, כל חדר בריחה מאופיין בעלילה המובילה את החדר. אצלנו ב”מסתורי”, כל החדרים מבוססים על תכנים שגם שומרי שבת יכולים להיחשף אליהם. לכן, במידה ואתם אנשים מסורתיים/דתיים, אתם יכולים להיות שקטים: תוכלו גם אתם לשחק אצלנו וליהנות.

“נוכל להגיע לשחק עם הילדים שלנו?”

בהחלט! חדרי בריחה לשומרי שבת מתאימים כמובן גם לילדיכם. חדר בריחה לילדים הוא פעילות חינוכית וערכית, המעודדת את הילדים לחקור ולגלות, להתמודד עם אתגרים, לעבוד תחת לחץ של זמן ולהתחשב בחברי הקבוצה האחרים. 

“מדוע ישנה הגבלת זמן של 60 דקות לכל חדר?”

מבלי שהייתה מגבלת זמן, סביר כי לא הייתם מתרגשים כל כך מחדר הבריחה. הידיעה כי עליכם לאתר רמזים ולפתור חידות במשבצת זמן מוגבלת, מעוררת את האדרנלין, מציפה התרגשות וגורמת לכם לפעול בצורה מהירה ותחרותית. בהנחה והמשחק היה אורך זמן רב יותר או ללא הגבלת זמן, טעם החוויה היה נפגע. בכל העולם, חדרי הבריחה מתוכננים לשעה אחת בלבד וכך גם אצלנו.

“זה אומר שאם לא נצליח לפתור את כל החידות לא נעבור בכל החדר?”

המפעילים שלנו יוצאים יחד אתכם למסע שאתם עוברים, רק מרחוק. בחדר חיצוני, מפקחים המפעילים על כל הנעשה בחדר, תוך מתן תשומת לב לזמנים שאתם משקיעים בזיהוי הרמזים ופתירת החידות. במידה ואתם לא מצליחים להגיע לפיצוח ומתעכבים בחדר, תוכלו לבקש רמז (דק או עבה, לבחירתכם).

במהלך השבוע, ביום שישי לפני השבת או במוצאי השבת – אתם מוזמנים לחקור, לגלות, להתרגש ולהצליח עם חדרי בריחה לשומרי שבת! תוכלו להזמין חדר כבר עכשיו באתר שלנו! לפרטים נוספים, אנו זמינים לכם – 072-3942917

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן