הפעלות ליום הולדת

מחפשים הפעלות ליום הולדת  ? הגעתם למקום הנכון !

יום הולדת הוא יום מיוחד במינו. זהו היום היחיד בשנה שאנו מקבלים את מלוא תשומת הלב מהאנשים שהכי קרובים לנו. יום הולדת הוא יום חג לכל דבר, ומרבית האנשים בוחרים לחגוג אותו עם קרוביהם ואהוביהם. בכל שנה מחדש אנחנו מנסים לחפש הפעלות ליום הולדת שיתאימו לכולם, חוויה שתהיה מקורית ומיוחדת. אם גם אתם מחפשים פעילות מומלצת לימי הולדת, כדאי לכם להישאר איתנו ולקרוא על 3 מהפעלות ליום הולדת, המרתקות, הכיפיות והמגבשות שלנו.

חדר קריוקי

הבחירה בחדרי קריוקי בתור הפעלות ליום הולדת היא שילוב מושלם בין כייף, גיבוש, מוזיקה שכולם אוהבים והרבה מאוד צחוקים. חדר קריוקי מתאים לכל סוגי הגילאים ואפשר לחגוג בו יום הולדת משפחתית עם ההורים, הסבים, האחים ובני הדודים, יום הולדת עם החברים או יום הולדת מיקס שמשלבת את המשפחה, החברים מהעבודה, את השכנים וההורים של החברים של הילדים. עיצבנו עבורכם חדר קריוקי מהחלומות עם מערכות שמע ותאורה מהמתקדמות ביותר בארץ, מקרן ענק, אייפד לבחירת השירים וכמובן אווירה מיוחדת.

אצלנו במסתורי תוכלו ליהנות מחבילות מעולות בהתאם לגודל האירוח: חבילת זייפן נולד ב- 45 שקלים לאורח הכוללת שעתיים קריוקי עם 10-20 אורחים או 40 שקלים מעל 20 אורחים, חבילת זייפן בוגר הכוללת 3 שעות קריוקי בעלות של 65 שקלים לאורך ואם אתם מעל 20 אורחים 60 שקלים וגולת הכותרת שלנו, חבילת זייפן בורח בעלות של 130 שקלים הכוללת גם חווית חדר בריחה וגם קריוקי, החבילה מתאימה לעשרה אורחים ומעלה.

כמובן שנדאג לקשט עבורכם את האולם עם מפה ובלונים בצבעים שתבחרו, נכין מסך מעוצב שיוקרן בעת הגעתכם לחדר עם ברכה לחוגג.

השכרת חלל

במידה ואתם רוצים להפיק לעצמכם את יום ההולדת ולקיים בה סדנה, פעילות, הרצאה, יום גיבוש או אפילו סתם מסיבה מדליקה, תוכלו להשכיר אצלנו חלל מדהים בדיוק למטרה הזו. מדובר בחלל אורבני ייחודי המציע חווית אירוח בלתי רגילה. האולם מעוצב בסגנון מודרני, עם תאורה משתנה לבחירתכם, מקירות זוהרים בחושך ועד תאורה לבנה ומעוררת השראה עם קירות צבעוניים בעיצובם של מיטב אמני הגרפיטי בארץ. תוכלו להתפנק במתחם לאונג‘ ענקי עם מגוון אפשרויות ישיבה  בהתאם לסוג הפעילות.

חדר בריחה

כידוע, חדרי בריחה נחשבים להפעלה מושלמת ליום הולדת. מצד אחד משימה מאתגרת במיוחד בה כל המשתתפים חייבים לשתף פעולה ולגייס את מיטב המוחות כדי לפתור אותה ומצד שני המון כייף, מוזיקה ואווירה ממש כמו בתוך סרט אקשן.

אנו מציעים לכם את חדרי הבריחה המובילים בישראל, במיקום מנצח עם 3 אפשרויות מדהימות: חדר בריחה הודיני עם אתגר ההודיני של אמן האשליות, חדר בריחה אבירי השולחן העגול המציע תפאורה ייחודית וחווית משחק יוצאת דופן (החדר זכה על ידי עיתון ידיעות אחרונות כאחד מעשרת חדרי הבריחה הטובים בישראל) וחדר בריחה טורפדו אשר זורק אתכם ישירות לתוך ספינת מלחמה באמצע הים. חדרי הבריחה שלנו מתאימים כמעט לכל גודל של קבוצה, לכל הגילאים והם הפתרון המושלם ליום הולדת מהסרטים, כזה שהחברים והמשפחה שלכם יזכרו לעוד הרבה זמן.

רוצים לשמוע עוד מידע על הפעלות ליום הולדת? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למלא את הפרטים שלכם אצלנו באתר: שם מלא, טלפון והנושא שמעניין אתכם ואנו נחזור אליכם ממש בקרוב עם מענה על כל השאלות בדרך לתכנון יום ההולדת הבא שלכם. בנוסף, ניתן לפנות לאחד מהמספרים הבאים: 054-4248855 או 072-3942917. ניתן גם לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות, לראות המלצות עלינו בדף הפייסבוק, באינסטגרם וביוטיוב ולהתרשם מכל הפעילויות שיש לנו להציע לכם.

יום הולדת חדר בריחה לילדים
חדר קריוקי ליום הולדת
חדר קריוקי בראשון לציון
חדר קריוקי לחרדים

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן