אטרקציה לילדים בראשון לציון

לפעמים, כל מה שאתם רוצים לדעת הוא שאתם לא לבד. תשמחו לגלות הורים יקרים, כי עוד המון הורים כמוכם עסוקים בשאלה: איך מעסיקים את הילדים? מצד אחד, אתם לא יכולים לראות עוד את המסכים, אך מצד שני – גם לכם אין רעיון איך להפעיל, לסקרן ולהעסיק את הילדים. רגעל לפני שגם אתם מרימים ידיים אל מול הטלוויזיה והאייפד, דעו כי ישנן עוד אפשרויות!

אנחנו ב”מסתורי”, מזמינים אתכם ואת הילדים מעל גיל 8, לצאת למסע קסום. אינכם צריכים לקחת אתכם מזוודה או לחתום על ימי חופש, אלא שמדובר על מסע של שעה בלבד! 60 דקות מופלאות שלכם ושל הילדים, באטרקציה מדליקה שסחפה רבים ברחבי העולם! מה דעתכם על חדר בריחה בראשון לציון?

חדר בריחה – מה זה אומר ולמה זה מתאים לילדים?

במידה ולא שמעתם מעולם על חדרי בריחה, לפניכם הסבר קצר: מדובר על פעילות שמבוססת על אתגר מחשבתי. אתם נכנסים אל חדר מעוצב בתפאורה מושקעת, כאשר המטרה שלכם היא לפתור כמה שיותר חידות. כל חידה שתפתרו, מקדמת אתכם הלאה במבוך – כאשר מטרת העל היא לצאת מהחדר בתוך שעה בלבד.

חדר בריחה בראשון לציון המותאם לילדים, גורם להם להתמודד אל מול אתגר מחשבתי מסקרן, מדליק ודינאמי! מה חדרי בריחה מלמדים את הילדים?

התנסות בעבודת צוות ושיתוף פעולה 

בבתי הספר, המחנכים משקיעים מאד בהעברת המסר החשוב של שיתוף פעולה. בפועל, לא בטוח עד כמה מתנסים הילדים בעבודות צוות. חדר הבריחה מצריך מהילדים לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם השחקנים הנוספים בחדר. אחרת? הם לא יצליחו לכבוש את המטרה ולהצליח. מספיקה פעם אחת בלבד לשקף את כוחו של שיתוף הפעולה, על מנת שהילדים יצמדו למודל הזה גם בעתיד. 

עבודה תחת מגבלה של זמן

ככל שהילדים גדלים, כך הם מבינים את משמעותו של הזמן. מדובר על דבר כה חמקמק, שלא ניתן לעצור או להחזיר לאחור. במסגרת הלימודית, הילדים לומדים בהדרגה את חשיבות הזמן, שכן המבחנים בהם הם נבחנים תחומים במסגרת זמן קצובה. בחדר הבריחה, הם מבינים פעם נוספת מהי המשמעות של עבודה בלחץ של זמן, אך לא רק: הילדים חווים את טעם ההצלחה, ומבינים כי רק אם הם רוצים – הם יכולים! מסתורי-מתחם חדרי בריחה בראשון לציון לילדים, שם את הדגש על חוויה טובה ומלמדת לקהל הילדים.

הילדים מובילים, אך גם מובלים

דבר נוסף שחדרי הבריחה עושים, הוא לשים את הילדים בפוזיציות שונות – של מובילים ושל מובלים. הילדים לומדים מצד אחד לקחת את האחריות ולהוביל מהלכים, אך מצד שני גם לתת אמון בילדים אחרים שבטוחים במהלך שלהם. ישנם ילדים ביישנים שנוטים להיות שקטים במסגרת הלימודית, אך דווקא בחדר בריחה הם פורחים ומצליחים להביא את עצמם לידי ביטוי. שימו לב איך פעילות מדליקה ומסקרנת, מגלמת בתוכה גם ערכים חינוכיים, תוך הדגשת העוצמות והחוזקות של כל ילד.

מציבים מטרה וגם כובשים אותה בהצלחה!

מהרגע שבו הילדים נכנסים לחדר, הם מבינים כי יש להם משימה: לאתר את כל הרמזים, לפתור את כל החידות ולצאת מהחדר כמנצחים. גם ילדים שלא מגדירים את עצמם תחרותיים, רוצים לטעום את טעם ההצלחה.

הילדים לומדים דרך חוויה של חדר בריחה, כי ברגע שישנה מטרה ברורה, הם יכולים בהחלט לכבוש אותה ולהצליח. 60 דקות של פעילות לילדים, מצליחה להעצים, לחזק ולהראות לילדים כי ישנו עולם שלם מחוץ למסכים. חדר בריחה בראשון לציון לילדים ב”מסתורי”!

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן