הפעלה ליום הולדת 8 – חגיגה מושלמת במסתורי בראשון לציון

הפעלה ליום הולדת 8-חגיגה מושלמת במסתורי. כנראה שאם היו חוגגים את יום ההולדת יותר מפעם אחת בשנה, לא היה לכם כל כך דחוף להשקיע בחגיגות. יום הולדת הוא יום מיוחד – יום בו הפכתם הורים לילדים מקסימים שהכניסו לחייכם כמויות אדירות של שמחה ואושר! ואתם? כל מה שאתם רוצים הוא לתכנן להם יום הולדת בלתי נשכח עם הפעלה ליום הולדת 8 שהילדים לא ישכחו – כזה שישמח אותם ויעטוף אותם בהתרגשות.

אנחנו ב"מסתורי" חוגגים יחד אתכם את החגיגה המאושרת עם הפעלת יום הולדת לילדים! חוגגים פעם אחת בשנה? חוגגים עד הסוף!

אז מה הופך חגיגת יום הולדת לבלתי נשכחת?

  • פעילות חברתית ומגבשת
  • אטרקציה מיוחדת שהילדים לא מכירים
  • פעילות שבה הילדים שותפים מלאים
  • יום הולדת שונה מכל ימי ההולדת האחרים שנחגגו

למה שתארגנו את יום הולדת כשגם אתם יכולים להיות אורחים?

אין עוד אירוע חשוב יותר להיות בו נוכחים מאשר יום ההולדת של ילדיכם! המון הורים מעידים כי בתוך כל ההכנות והארגונים, הם שוכחים ליהנות. אנחנו מאפשרים לכם שלא להטריד את עצמכם בדבר – אנחנו דואגים לכל הנדרש לטובת חגיגת יום הולדת בלתי נשכחת! הדבר היחיד שאתם תצטרכו להביא אתכם? שמחה בלב, המון מצב רוח ועוגה חגיגית לטקס העוגה שיערך בשיאו של יום ההולדת.

אז איך נראית אצלנו הפעלה ליום הולדת 8?

אנחנו מחלקים את החגיגה לכמה חלקים שונים – כך שהאפקט המיוחד יבנה בהדרגה. תחילה, יתכנסו כל החברים וילדיכם הנרגש באולם יום ההולדת. אנחנו לא יודעים מה אתם זוכרים מילדותכם, אך כשאנחנו מדברים על אולם יום הולדת – אנחנו מתכוונים לזה. מתחם החגיגה אצלנו זוהר בחושך, כאשר ניתן לשלוט על המוסיקה המתנגנת בו באמצעות טאבלט.

לפני שאתם תגיעו, נדאג לקשט את האולם כך שהוא יהיה הכי חגיגי שיכול להיות! הפעלת יום הולדת לילדים כוללת לא רק את ההפעלה ליום הולדת 8, אלא את כל המסביב! בלונים ומפות צבעוניות יעניקו את הטון העיצובי הנדרש, והכל בשיתוף פעולה מלא אתכם: אתם תנחו אותנו לגבי הצבעים ודגשים מיוחדים שיש לכם!

ומה לגבי כיבוד לכל הילדים?

יש כזה דבר יום הולדת ללא כיבוד? בוודאי שלא! כשאתם חוגגים במסתורי אתם יכולים להכניס מבחוץ כל מה שתרצו! חשוב לנו לארח אתכם, את החברים של ילדיכם ובעיקר את ילד החגיגה – באירוח מרשים וסופר-חגיגי! 

הפעלות שונות במתחם "מסתורי" לבחירתכם!

אז איך חוגגים את יום ההולדת? אתם מחליטים! במתחם שלנו מוצעות מספר פעילויות, כאשר המוכרת והמבוקשת ביותר היא חדר הבריחה ליום הולדת. פעילות זו מתאימה לימי הולדת בוטיק, אך גם לחגיגות בנוכחות כל החברים מהכיתה. מעבר לכך, ישנו לנו הפעלות ליום הולדת 8 , המבוססות על עולמות תוכן שונים:

  • נינג'ה
  • אבירים ונסיכות
  • הישרדות
  • גיבורי על
  • מסיבת פיג'מות
  • מסיבת פול מון ועוד…

יום הולדת נינג'ה – איך החגיגה נראית בפועל?

יום ההולדת יתחיל בקבלת הפנים בחלל האירוח המרכזי. לאחר מכן, נעבור להפעלה: "נינג'ה" הפכה לאחת התכניות האהובות ביותר בישראל בשנים האחרונות. ילדים רבים נחשפו למכונה המופלאה שנקראת גוף האדם, ומה אפשר לעשות באמצעותה ובאמצעות כוח הרצון. החגיגה תבוסס על מכשולים ואתגרים, אותם יצטרכו לצלוח הילדים המשתתפים. יום ההולדת נינג'ה מתאים לבנים ולבנות, ובשיאו: טקס העוגה המרגש!

אנו ממליצים לשריין איתנו את תאריך יום ההולדת והפעילות מבעוד מועד! כך, נוכל להיערך על הצד הטוב ביותר ולתכנן לילד הנרגש שלכם יום הולדת מהאגדות! לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אלינו.

יום הולדת חדר בריחה לילדים
חדר קריוקי ליום הולדת
חדר קריוקי בראשון לציון
חדר קריוקי לחרדים

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן