חדר קריוקי לחרדים - הבילוי המושלם

חדרי קריוקי לחרדים במסתורי בראשון לציון

מתחם מסתורי מציע לכם חדרי קריוקי לחרדים, מעוצבים במתחם שומר שבת. אנו פעילים במהלך כל השבוע, בימי שישי עד כניסת שבת וביום שבת החל מצאת השבת.

במתחם שלנו תוכלו להיות שלווים ורגועים שכן התכנים הולמים ואין חשיפה או התערבבות עם לקוחות אחרים.

מביאים את השתייה אתכם!

אצלנו במסתורי הקונספט קצת שונה. אנחנו דואגים למוזיקה ואווירה ואתם לאוכל ושתייה. ניתן להכניס אוכל ושתייה מבחוץ/מהבית או להזמין אלינו למתחם. הקפה עלינו ללא עלות!

מיקום מרכזי

מתחם MISTORY ממוקם בין קניון הזהב לסינמה סיטי בראשון לציון.
חניה חינם לכל לקוחותינו!

חדרי קריוקי מקצועיים

ב-MISTORY תמצאו 9 אולמות קריוקי מושקעים ביותר עם מערכת הגברה ותאורה מתקדמת וכל מה שצריך כדי לזייף בכיף עם החברים הכי טובים. מבטיחים לכם שתרצו להישאר עד הסגירה 🙂

להזמנת מקום:

חדרי הקריוקי לחרדים, אשר עוצבו על ידי אמני גרפיטי, עוצבו בצורה מדהימה ואך ורק בציורי קיר הולמים.

חדרי הקריוקי לחרדים שלנו מאובזרים באייפד לבחירת שירים, מקרן ענק, אורות צבעוניים, מערכת הגברה מתקדמת ועיצוב אולם עם מפה ובלונים.

יש מגוון אינסופי של שירים, תוכלו לבוא בכיף ולהנות ממוזיקה איכותית בדיוק לפי הטעם האישי שלכם. יש אפילו פלייליסטים מוכנים מראש לקהל החרדי / הדתי. חדרי קריוקי לחרדים של מסתורי מותאמים במיוחד עבורכם. 

אל דאגה, גם על זה חשבנו ! מאחר ומדובר על קריוקי לחרדים תוכלו להביא אתכם את האוכל והשתייה המתאימים לכם.

אינכם מוגבלים בכלל !!!

אם תרצו תוכלו להיעזר בצוות המקום כדי לקבל המלצות על מסעדות כשרות שעושות משלוחים עד אלינו, אשר חלקן אף מציעות הנחה ללקוחות המקום.

בעת השהות במקום, יעמוד לרשותכם מקרר כך שתוכלו להביא אוכל בעצמכם ולשים אותו במקרר שלרשותכם. כמו כן, יהיה לרשותכם מטבחון, ועמדת קפה מאובזרת בכל טוב.

מחפשים בילוי חוויתי עם תכנים הולמים? מקום נחמד לבלות עם המשפחה או הילדים, או אולי עם החברים הכי טובים? במיוחד בשביל זה הקמנו את חדרי הקריוקי לחרדים!

*במסתורי ניתן לבחור האם להשכיר את חדרי קריוקי לחרדים ולהביא הפעלה חיצונית או לתאם מולנו את פעילות חדרי הבריחה המושקעים שלנו. חדרי הבריחה שלנו ידועים בתפאורה המושקעת שלהם, ברמת החידות והאתגר, במוזיקה הסוחפת ובמדריכים המצוינים שילוו את האורחים לאורך הפעילות. הם יכניסו את האורחים לאוירה ויאתגרו אותם במשימה משותפת שתשאיר אותם עם ערך מוסף..

בואו למסתורי להנות מרגעי שמחה וכיף יחד עם הקרובים אליכם בבילוי איכותי. אז אם חלמתם להיות זמרים או שאתם סתם אוהבים לשיר ולזייף הגעתם למקום הנכון!!

כמובן שבמהלך כל שהותכם במתחם צוות המדריכים המקסים שלנו יהיו לשירותכם לכל שאלה ולכל עניין.

אז כמה אנשים אפשר להגיע?

במתחם שלנו, חדרי הקריוקי לחרדים מאוד מגוונים בגודל שלהם. ישנם גם חדרים קטנים ואינטימיים שמתאימים לזוגות וקבוצות קטנות, וגם חדרים גדולים יותר שמתאימים להרכבים גדולים ומגוונים. ניתן להגיע אלינו בכל הרכב שתרצו – מזוגות ועד קבוצות של 60 אנשים, ואנחנו כבר נדאג להתאים עבורכם את החדר המתאים. כפי שכבר ציינו, כל חדרי הקריוקי לחרדים שלנו מאובזרים ומעוצבים כנדרש, עם אורות מדליקים, מערכת הגברה משובחת, ואף מגיעים עם פלייליסט מוכן מראש – אם תרצו כמובן.

מה אפשר לחגוג?

במתחם שלנו, תוכלו לחגוג איזה אירוע שרק תרצו – יציאה זוגית על מנת להפיג את השיעמום שבשגרה, הצעת נישואין מיוחדת לבחירת ליבך,(לשים קישור של דף של הצעת נישואין במסתורי), גיבוש צוות בעבודה (לשים קישור של גיבושי צוות), גיבושים משפחתיים עם כל אהוביכם, ימי הולדת על מנת לחגוג עוד שנה שעברה, מסיבת רווקות מושקעת ומיוחדת, או כל דבר אחר שתחשבו עליו.
כמובן שיחד עם כל האירועים שהוזכרו, תוכלו להשתתף גם במשחק חוויתי בחדר הבריחה המעוצבים והמאתגרים אצלנו במתחם.

חדרי קריוקי הם מקום מדהים לבילוי עם חברים ומשפחה, מקום מושלם למסיבות יום הולדת, מסיבות רווקות וחגיגות שמחות במיוחד. כולנו רוצים את הכיף, חיבור בין אנשים, את תחושת השחרור כשהמוזיקה מאחדת את כולם

עם חיוכים של שמחה בערב קריוקי מושלם. מקום שמח וכיפי שייתן לנו את האפשרות ליהנות עם הקרובים לנו במרחק קצר מהבית.

בואו אלינו עם יקירכם על מנת לחגוג אירוע שלא ישכח. אנחנו נדאג להתאים  עבורכם את חדר הקריוקי לחרדים המתאים, נסדר את החדר עם מפה ובלונים בצבעים כרצונכם. כמו כן, נציע עבורכם את הפלייליסטים המוכנים מראש שלנו. אתם רק תצטרכו לדאוג לאוכל והשתייה המתאימים עבור הקבוצה איתה אתם מגיעים. כמובן שתוכלו להזמין אוכל ממסעדות כשרות באיזור, ואף להיעזר בצוות המקום כדי לקבל המלצות על מסעדות כשרות שעושות משלוחים עד אלינו, ואף מציעות הנחה מיוחדת ללקוחות המקום.

כמובן שבמהלך כל שהותכם במתחם צוות המדריכים המקסים והמסור שלנו יהיו לשירותכם לכל שאלה ולכל עניין.

להזמנת חדר קריוקי לחרדים חייגו עכשיו

מחירון

אמצע שבוע

(א' עד ה' אחה"צ)

● סופ"ש – תוספת 5₪ לאדם

4-10 משתתפים

לשעתיים – 75₪ לאדם

לשלוש שעות – 85₪ לאדם

11-20 משתתפים

לשעתיים – 70₪ לאדם

לשלוש שעות – 75₪ לאדם

מעל 20 משתתפים

לשעתיים – 65₪ לאדם

לשלוש שעות – 70₪ לאדם

 

● כל שעה נוספת 20₪ לאדם 

שעות פעילות

א' עד ה' – 9:00 בבוקר עד 2:00 בלילה

ו' – 9:00 בבוקר עד כניסת שבת

ש' – צאת השבת עד 2:00

מתאים ל

דוברי כל השפות

משפחה וחברים

4 עד 50 משתתפים

נקשט עבורכם את החדר בבלונים בצבעים לבחירתכם, ללא עלות נוספת!

מיקום מרכזי וחניה חינם ממש בצמוד לחדר

ניתן להכניס אוכל ושתיה מבחוץ, להביא מהבית או להזמין מכל מסעדה שתבחרו.

חדרים פרטיים במתחם שומר שבת

חדר קריוקי לחרדים

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא