MISTORY ESCAPE ROOM

חדר בריחה ל-10 אנשים

חדר בריחה בראשון לציון
חדר בריחה ל 10 אנשים

חיפשתם חדר בריחה ל 10 אנשים?הגעתם למקום הנכון!

מה תמצאו במסתורי ESCAPE ROOMS?

מסתורי-חדר בריחה ל 10 אנשים בראשון לציון

אתם מחפשים דרך מגוונת ויצירתית לחגוג ארוע ל 10 אנשים? ערב גיבוש לצוות שיצור מפגש פחות פורמלי ויאפשר לכם להכיר את הקולגות או העובדים שלכם מזוית שונה? גם אם אתם מחפשים חדרי בריחה למשפחות לבילוי חדש עם המשפחה המורחבת, או חגיגת יומולדת לאחד/ת מחבריכם ואתם לא רוצים לוותר על אף אחד- חדר בריחה ל 10 אנשים של מסתורי היא החוויה המושלמת עבורכם בשביל ערב גיבוש מהנה ומיוחד שמתאים בדיוק בשבילכם!

ולמה דווקא אצלנו? ראשית חדרי הבריחה שלנו ידועים באיכותם ונחשבים לטובים בארץ. חדרי בריחה ל 10 אנשים המאובזרים בציוד החדיש והמתקדם ביותר, החידות מאתגרות ומיוחדות, המדריכים שלנו מנוסים, שרותיים ואדיבים ויהפכו את החוויה שלכם לייחודית. ואם כל זה לא מספיק מוזמנים לקרוא ביקורות עלינו בדף הפייסבוק שלנו. אנחנו בטוחים שתבחרו נכון. 

החדרים שלנו מעוצבים ברמה הטובה ביותר כך שכל פרט ופרט נבנה בקפידה, הושקעה מחשבה רבה .בתפאורה, בסאונד ובחידות שאותן תצטרכו לפתור יחד כצוות תוך שיתוף פעולה וחשיבה מחוץ לקופסא.

בנוסף, לחדרי הבריחה שלנו –כראמל, הודיני וטורפדו תוכלו להכנס כולכם יחד לאותו החדר! חדרי בריחה ל 10 אנשים, מרווחים ומלאי אתגר כך שכל אחד ימצא בחדר את החידה או המשימה שמתאימה לו וביחד תוכלו לפצח את החדר ולצאת מגובשים מאי פעם.

אז אם אתם מחפשים חדרי בריחה במרכז, חדרי בריחה מומלצים, כאלה שישאירו אתכם פעורי פה, הגעתם למקום הנכון.

להזמנת חדר בריחה ל-10 אנשים חייגו 

having fun together

חבר'ה שמחפשים משחק בחדר בריחה חוויתי ומאתגר

משפחות מגניבות שרוצות זמן איכות חוויתי

צוות עובדים שמעוניינים בגיבוש צוות כיפי, מקורי ומאתגר

ילדי יום הולדת שרוצים להזמין את כל החברים

חברות מהממות שרוצות לארגן מסיבת רווקות בלתי נשכחת

And Chill Together

חדר בריחה טורפדו, חדר בריחה כראמל וחדר בריחה הודיני – שלושתם חדרי בריחה מרתקים המציגים לפניכם משחקים מתוחכמים וכתבי חידה מרתקים שיעודדו אתכם לחשוב, להכיר, להתעניין ולהפעיל את הראש עד לפתרון החידה שתשחרר אתכם לחופשי ותאפשר לכם לברוח מהחדר.

אווירה טובה, צוות נעים ונוחות מרבית בזכות האבזור המתקדם והחללים המרווחים הממוזגים והנעימים.

הבילוי באסקייפ רום מאפשר למשתתפים לחוות חוויה בעלת ערך מוסף. מעבר להנאה ולשבירת השגרה, המשחק גם משפר את הדינמיקה בין המשתתפים, יוצר הזדמנות לתקשורת, להיכרות, לנטרול מחיצות ולשיפור מיומנויות כגון עבודת צוות, תהליך קבלת החלטות, עבודה בתנאי לחץ, עמידה באתגרים וכיוצא באלה.

חדרי הבריחה במתחם של מסתורי ממוקמים ברחוב משה לוי 9 ראשון לציון ליד קניון הזהב והסינמה סיטי. המיקום מרכזי, נגיש ונוח, ומוצעת חניה חינם בצמוד למתחם לטובת המבקרים.

מתחם מסתורי כולל לא רק חדרי בריחה שמתאימים לקבוצות, אלא חדרים פרטיים לאירועים, מה שמאפשר שילוב של משחק בחדרי הבריחה עם תכנים אחרים, כגון : ברכות, הרצאה, ישיבות צוות, “מינגלינג", חגיגת יום הולדת הצעת נישואין ועוד.

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

עוד קצת על חדר בריחה ל 10 אנשים ומה מחכה לכם במסתורי..

בטורפדו, חדר בריחה ל 10 אנשים, תצטרכו לטכס יחד עצה כיצד לברוח מהספינה שאליה נקלעתם, חשבתם שרשויות ההגירה הן הבעיה שלכם ? תחשבו שוב ! תצטרכו לשתף פעולה ולהתגבר יחד על האתגרים שיעמדו בפניכם לאורך המשחק, כך שכל שחקן בחדר יעזור וכל מח נוסף בחדר יוכל להציל אתכם. 

בכראמל יש לכם 60 דקות להשיב את הירושה לאחים ולסלק את גברת בלום לברזיל. חדר הבריחה מבוסס על סדרת ספריה המצליחים של מאירה ברנע גולדברג. על מנת להצליח בזמן כל אחד ואחת בקבוצה יצטרכו לשלב כוחות ולתת יד למען המטרה הקבוצתית. ככל שיותר מוחות בפעולה –כך סיכויי ההצלחה גוברים. 

אז אם אתם רוצים לרענן קצת את התאים האפורים ולהזיז גלגלים במח באמצעות חוויה מהנה עם האנשים שאתם הכי אוהבים, צרו קשר עוד היום עם מסתורי חדרי בריחה ל 10 אנשים. אנחנו כבר נדאג לאירוח מושלם אצלינו במתחם המדהים ביופיו, עם פינוקים ונשנושים, מוזיקה והמון אדרנלין וחיוכים. אם תרצו להישאר אצלנו גם לאחר המשחק כמובן שנשמח לארח בחדרי הקריוקי המושקעים שלנו. במתחם מסתורי ישנם 8 חדרי אירוח בגדלים שונים המתאימים לכל אירוע. תוכלו להזמין אוכל ושתיה מהמסעדות האהובות עליכם, לשיר, לרקוד, לזייף ואפילו לרקוד על השולחנות. לצפייה בחדרי הקריוקי

 אז למה אתם מחכים? 

להזמנת משחק חייגו עכשו 

אסקייפ רום בראשון לציון
גיבוש צוות בחדר בריחה