חדר בריחה לילדים בראשון לציון

חדר בריחה לילדים

מחפשים חדר בריחה לילדים בראשון לציון? הגעתם למקום הנכון!

במרכז העיר ראשון לציון, מחכה לכם חוויה שאי אפשר לפספס – חדר בריחה לילדים של מסתורי! אם אתם מחפשים פעילות כיפית שתשאיר את הילדים מלאי התלהבות וסקרנות, חדרי הבריחה שלנו הם הבחירה המושלמת.

במסתורי, אנו מבינים את החשיבות של יצירת חוויות מותאמות במיוחד לילדים. חדרי הבריחה שלנו מעוצבים עם דגש על בטיחות, יצירתיות, ואינטראקציה חיובית. המשימות מאתגרות אך מותאמות לגיל, כך שהילדים ירגישו את תחושת ההישג בכל שלב. החדרים מלאים ברמזים מסתוריים, תפאורה מרהיבה, ואפקטים מיוחדים שיגרמו להם להרגיש כאילו נכנסו לעולם אחר לגמרי.

בין אם מדובר ביום הולדת, פעילות קבוצתית, או פשוט בילוי משפחתי, חדר בריחה לילדים במסתורי בראשון לציון הוא חוויה שלא ישכחו במהרה. בנוסף, יש לנו מגוון חדרים ורמות קושי שמתאימים לכל גיל, כך שגם המבוגרים יכולים ליהנות מהחוויה. אחרי הבריחה, תוכלו גם ליהנות מזמן קריוקי בכיף עם כל המשפחה, כדי לסיים את היום בחיוך.

אנחנו מזמינים אתכם להגיע ולהכיר מקרוב את הקסם של מסתורי. הצוות שלנו ישמח ללוות אתכם בכל שלב, להבטיח שהחוויה תהיה מהנה ובטוחה עבור כולם. מחכים לכם בהרפתקה הבאה בראשון לציון!

במתחם שלנו תמצאו גם חדרי קריוקי במגוון גדלים שיוכל לשמש אתכם לחגיגות ימי הולדת שמחים במיוחד!

חדרי בריחה לילדים מציעים חוויה מהנה ומאתגרת שמפתחת כישורים חברתיים וחשיבתיים. אם אתם מחפשים חדרי בריחה מומלצים לילדים, חשוב למצוא מקום שמתאים לגילם ומספק אתגרים שממלאים את הזמן בכיף וביצירתיות.

במסתורי בראשון לציון, חדרי הבריחה שלנו עונים על כל הדרישות האלה. אנחנו מתמקדים ביצירת חוויות מותאמות לילדים, עם עיצובים מרהיבים, חידות מעניינות ואווירה מהנה שמביאה לידי ביטוי את כל הדמיון של הילדים. חדרי הבריחה שלנו כוללים את כל האלמנטים שצריך כדי להבטיח את ההנאה המרבית, כגון רמזים חכמים, משימות יצירתיות, ופתרונות שדורשים שיתוף פעולה קבוצתי.

בין אם אתם מתכננים יום הולדת, מסיבת סיום שנה או פשוט מחפשים פעילות כיפית, חדרי הבריחה המומלצים לילדים שלנו מבטיחים חוויה בלתי נשכחת. התפאורה המיוחדת והחידות המאתגרות מותאמות לגיל הילדים, כך שהם יכולים להרגיש את תחושת ההצלחה בכל שלב. חדרי הבריחה שלנו מעודדים את הילדים לחשוב בצורה יצירתית, לשתף פעולה, ולפתור בעיות בדרך מהנה ומרתקת.

אנו מזמינים אתכם לבוא ולגלות את קסם חדרי הבריחה לילדים במסתורי. זהו המקום שבו הילדים ייהנו, יתגברו על אתגרים, ויחוו חוויה חינוכית ומהנה.

מתעניינים ביום הולדת אצלנו?

ניתן לשלב משחק בחדר בריחה עם חדר קריוקי להשלמת החוויה! מה עוד תקבלו:

הזמנה מעוצבת לשליחה בוואטסאפ

חדר קריוקי זוהר בחושך, מקושט בבלונים בצבעים שתבחרו

משחק בחדרי הבריחה המושקעים שלנו כולל מלווה צמוד עם כל קבוצה

טאבלט לבחירת מוזיקה וקריוקי עם מיקרופונים (חדרי קריוקי מקצועיים)

צוות עובדים מקצועי ומיומן שילווה את הילדים בחדרי הבריחה

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
שקופית קודמת
שקופית הבאה

חדרי בריחה לילדים-שאלות נפוצות

כמה משתתפים החדר יכול להכיל?

זה משתנה מחדר לחדר אך רוב החדרים הם חדרים ל 3 משתתפים ומעלה, יש חדרים גם ל10 משתתפים, ואפילו חדרים כפולים לקבוצות גדולות.

ישנם חדרים שמתאימים יותר למשפחות וילדים ואפשר לבדוק את זה באתר או פשוט ליצור קשר ולקבל פרטים בנושא.

לאחר שמצאתם חדר בריחה שמתאים לילדים, אנו ממליצים ליצור קשר עם המקום ולקבל תשובות לכל שאלותיכם.

אלו שאלות שכדאי לשאול:

מהו הסגנון \ הז’אנר של החדר?

כל חדר בריחה עם ילדים, ובכלל… נבנה סביב נושא מסוים:

תעלומה מדעית, סיפור בלשי, אגדה קסומה והרשימה עוד ארוכה.

כדאי לקבל פרטים על החדר ולוודא שהסגנון מעניין אתכם.

האם יש צורך במלווה מבוגר?

במקרה שבו אתם מחפשים חדר בריחה לילדים קטנים או גדולים יותר, חשוב לברר מראש אם יש צורך בנוכחות של מבוגר בתוך המשחק או לחלופין קבוצת הילדים יכולה לשחק בכוחות עצמם. אצלנו במסתורי אין צורך במלווה מבוגר, המדריכים שלנו יכנסו יחד עם הילדים לחדר וילוו אותם לכל אורך המשחק. כמובן שאם בא לכם ליהנות יחד איתם אתם מוזמנים להיכנס למשחק.

מאיזה גיל אפשר להיכנס לחדר?

אסקייפ רום לילדים? בדקו את גיל המינימום הרצוי למשחק בחדר, אל תיקחו סיכון, ילד שישחק ולא יפתור חידות בכלל יכול להתאכזב.

אצלנו במתחם תוכלו למצוא חבילות יום הולדת הכוללות הכל !! חדר ארועים מקושט בבלונים, מדריכים שילוו את הילדים בחדרי הבריחה, אולם אירועים משודרג עם קריוקי וג’אסט דאנס.

תוכלו לקרוא עוד על חבילות יום ההולדת שלנו