חדרי בריחה מומלצים

חדרי בריחה מומלצים הם כבר מזמן לא רק טרנד!

מה שהתחיל כתופעה אשר עזרה לנו להזדהות עם תכניות הריאלטי שכל כך אהבנו, המשיך להתמסד אט אט לבילוי של ממש המועדף על רבים וטובים בעולם בכלל ובישראל בפרט.

הז׳אנר המאתגר הכניס עניין ומסתורין לחיי היומיום של כולנו וחדרי בריחה למיניהם החלו לצוץ בהמוניהם כפטריות לאחר הגשם הסיפור המרגש, ערכת הנושא המשתנה והגימיקים המפתיעים, כל אלו מאפשרים לנו להישאב לתוך עולם אחר ולהתמסר לחוויה באופן טוטאלי.

אם פעם נראה היה כי חדרי בריחה הנם בגדר בילוי חד פעמי, כיום אנו מבינים כי לקוחות מסורים פוקדים חדרי בריחה אהובים יותר מפעם אחת ונלהבים לנסות חדרים חדשים. אספנו עבורכם רשימה של חדרי בריחה מומלצים באיזור ראשון לציון, ירושלים, חיפה, באר שבע, כפר סבא ועוד.

רשימה מפנקת של חדרי בריחה בישראל שבחרנו בקפידה. כולם חדרים מעולים ומומלצים על ידי טובי האסקייפרים בארץ.

גדולתם של חדרי הבריחה, זו שאפשרה להם לשגשג ולהפוך לבילוי כה פופולארי ונפוץ, טמונה בשלושה מאפיינים די פשוטים, אם חושבים על זה המשחק הנו משחק חברתי מרביתנו אוהבים ליצור, לשתף, לחלוק ולעשות יחד ולא לבד. אופי המשימות בחדרי הבריחה לרוב הנו כזה שיחייב עבודת צוות בלעדיה לא תצליחו להשלים את המשימה.

לפחות לא בזמן המוקצב לכך. המאפיין השני מאפשר למשתתפים ניתוק אמיתי, ממסכי מגע למיניהם, מעבודה תובענית, מהחיים הקצביים בהם אנו חיים.

במשך שעה רצופה (זמן ממוצע של משימה בחדר בריחה) זה רק אתם, המשתתפים שאיתכם והמשימה שלפניכם.

המאפיין השלישי והאחרון הוא האקשן והמתח. בעלילה. אתם נדרשים לפוקוס מקסימלי ולמלוא תשומת הלב בכדי להבין את התדריך הראשוני אחריו מתחילים מיד בשיא.

להלן מספר המלצות למיטב חדרי בריחה מוצלחים במיוחד. למבינים בלבד!

חדר בריחה מומלץ בראשון לציון

חדר בריחה אבירי השולחן העגול הוא חדר מעולה, חדר מבין הותיקים בארץ, תפאורה מאוד מושקעת ועלילה שנבחרה בקפידה, חשוב להבין שתוחלת החיים של חדרים היא לא ארוכה, מכיוון שאנשים משחקים בחדר עד שכבר אין ביקוש, אבל זה לא המצב בחדר הזה, אבירי השולחן העגול נבחר על ידי עיתון ידיעות לאחד החדרים הטובים בארץ, ולכן ישנם אנשים שבאים מכל הארץ לשחק, כמו כן יש אנשים שחוזרים לשחק בו שוב ושוב רק בכי לעבור את החוויה עם אנשים שונים, פעם עם המשפחה, פעם עם החבר'ה מהעבודה.

הסיפור והעלילה מרתקים, לשעה בודדה תחזרו לעולם קסום מהאגדות, עולם לפני עידן ההייטק, עולם של מעמדות של אבירים וחרבות. החידות נבחרו בקפידה והמוזיקה יוצרת אווירה מרתקת. מומלץ לכל חובבי ההרפתקאות, החדר ממוקם במתחם מסתורי ראשון לציון…

כמו כן תוכלו להתרשם מהחדרים האחרים במתחם חדרי הבריחה שלנו בראשון לציון, חדר בריחה טורפדו המעולה וחדר בריחה הודיני שממש נפתח לא מזמן וגורף ביקורות מעולות.

לחצו כאן למעבר לדף חדרי הבריחה המומלצים שלנו

חדרי בריחה מומלצים

 אבק שריפה מומלץ בגליל

החלטתם לחרוג מהשגרה ולבלות סוף שבוע קסום בצפון הרחוק. בעודכם נהנים מאווירה ציורית, בקתת עץ מפנקת או אורחן כפרי, אתם מחפשים להכניס קצת תוכן ועניין בין הארוחות הדשנות מתמיד.

העיניים שותות את המרחבים ההרריים הכל כך אופייניים לגליל המערבי, הרגליים גומעות את שבילי הטיול הרבים באזור.

אך אתם מחפשים משהו ייחודי, קצת שונה מיתר החופשות בהם נפשתם עד היום. במקרה שמעתם על חדר בריחה מקורי במיוחד בלב מושב מעונה הקסום. בניגוד מוחלט לשקט השורר באזור, אתם נקלעים למרכזה של אפיזודה היסטורית המתיימרת לשנות את פני העולם כפי שאנו מכירים אותו כיום, על ידי שינוי מהלך היסטורי קריטי – המצאת אבק השריפה על ידי הסינים – המצאה אשר הביאה המון כאב וייסורים ליקום.

הנאה צרופה בחדר מושקע ומוקפד שישאיר לכם טעם של עוד.

סוכן 007 חדר מומלץ חיפה

העלילה ההוליוודית והנוסטלגית הזו תיקח אתכם, סוכני ביון בריטי מסוקסים ואמביציוניים הדומים באופן מפתיע לשון קונרי האגדי, אל מעמקי שטח האויב, רתומים למשימה בלתי אפשרית העתידה להביא לנפילתכם בכלא הצפון-קוריאני האכזרי והידוע לשמצה.

סרט פתיחה יכניס אתכם לאווירה שכולה קושי, לחץ ודוחק. שימו בצד את הגאדג׳טים המתחכמים ומכוניות היוקרה מהסרטים, והתמסרו למשימה הלא פשוטה כלל, של בריחה מהכלא הקוריאני, בנוסח ״הכל או כלום״.

כתבי החידה היצירתיים והמושקעים יציבו בפניכם אתרגים משמעותיים, גם אם הנכם ״ברחנים״ מנוסים, ויחייבו אתכם לעבוד כצוות אחד מנצח בסדרת גיבוש לא צפוייה ומלכדת.

אידיאלי לקבוצות קטנות ומנוסות או לחלופין לקבוצות גדולות ופחות מנוסות. יש לכם שעה. זוזו!

סודו של הענק מומלץ בירושלים

רבות נאמר על ירושלים עיר הקודש, בירת ישראל, נזר הבריאה. העיר מושכת אליה המונים מדי שנה מרחבי העולם כולו, ללא הבחנה בין גזע, דת או לאום. נוטפת ניחוח היסטורי השמור רק לה, העיר הגדולה בישראל תוכל לספק לכם אינספור עיסוקים אשר יוכלו למלא חיים שלמים.

אתרי עתיקות הנחשבים בעולם, מוקדי עלייה לרגל לכל הדתות, מסלולי טיול ייחודיים, מוזיאונים מרתקים, גן חיות תנ״כי, מרכזי קניות חדשים וישנים, וזו רק ההתחלה. אך ישנה פנינה אחת חבוייה וביישנית, אטרקציה ייחודית שתגרום לגלגלים במוחכם לחרוק בשמחה ועניין גם יחד – ׳סודו של הענק׳ הוא שמו של חדר הבריחה המבטיח בעיר, אחד כזה שיצליח להתחבב גם על ״למודי הקרבות״ המנוסים שבחבורה. מדען מטורף יצר מפלצת סודית אשר תשמיד את כל הנקרה בדרכה.

עכשיו זה תפקידכם לסכל את מזימותיו מבלי לעורר את חמתו של הענק הנורא. האווירה המדויקת והחידות הנכונות יובילו אתכם בנבכי חדר הבריחה המושלם למגוון רמות ולכלל המשפחה.

חדר חידות מומלץ

בשבי הסורי חדר בריחה מומלץ במרחביה

שנת 73׳ הייתה מהקשות שחוותה מדינת ישראל הצעירה. ההצלחות של מלחמת ששת הימים בעוכרינו, מבהירות לכל את הבלתי נמנע, תגמול גורף מצד מדינות ערב. צה״ל שרוי באופוריה עמוקה וחש בלתי מנוצח בזמן שכלל שכנינו ואוייבינו מקיפים אותנו ומתכוננים ליום קרב.

צפייה מתוחה באוויר, עם שלם מתכחש לעתיד לבוא. רגע לפני שהגבולות קורסים ופורצת מלחמת גוג ומגוג המאיימת להביא לסופה של מדינת היהודים הטרייה.

בליבו של הכאוס ובאמצע כל ההמולה נשלחים סוכני מוסד, אתם ולא אחרים, אל עורף האוייב לאסוף מודיעין מהשטח. פגישה הזויה בשבי הסורי מעמידה אתכם חסרי אונים מול מצב של אין ברירה: בריחה מיידית וחפוזה או תלייה בכיכר העיר.

עוד הרבה לפני ׳משחקי הכס׳ זו הייתה המציאות במחוזותינו. בואו להינות מחוויה של חדר בריחה קלאסי, אלגנטי ולא פשוט כלל. לאור ההצלחה נפתח סניף נוסף בבאר שבע.

ארמגדון – משימה בחלל באר שבע

עוד אחד מחדרי הבריחה המומלצים שלנו הוא ארמגדון, הר-מגידו אם תרצו, מנבאת את סוף העולם על פי תחזיות הברית החדשה, הלוא הוא המקביל הנוצרי לספר התנ״ך, אחריו ימשיכו להתקיים רק מאמיניו של ישו.

עם הזמן הורחב המושג והפך לשם כללי לכל אירוע אשר עלול להביא לסוף העולם. לשמחתכם, אתם לא חייבים להיות נוצרים ואפילו לא השחקן ברוס וויליס, בכדי לזכות בהזדמנות להציל את כדור הארץ ולשרוד.

אסטרואיד מאיים להתנגש בכדור הארץ ולהכחיד את הכוכב היחיד במערכת השמש עליו מתקיימים חיים, ככל הידוע לנו. עליכם לעזוב את מקום המבטחים שלכם, לצאת מאזור הנוחות, ולהרחיק לכת לכוכב אחר.

משימתכם החדשה הנה לנחות איכשהו על אדמת האסטרואיד הנורא, להטמין בהצלחה מטען אשר יביא לסופו, ולהימלט במהרה אל הבית חזרה. חברת ׳גיים-און׳ מפעילה שלושה חדרי בריחה מוצלחים בבאר שבע, ארמגדון הנו אחד מהם.

הרכיבו נבחרת מנצחת, קבוצתית או משפחתית, וצאו למשימה בחלל שתגרום לאנדרנלין שלכם להרקיע שחקים.

מונשיין ירושלים עיר הקודש

השנה 1924, המקום ניו יורק, האחת והיחידה. סיפור העלילה מתרחש לו על רקע תקופת היובש המרירה והרחבה ביותר בעולם. יבשת ארצות הברית האדירה, על כל מדינותיה, אסרה באופן גורף על ייצור ומכירה של משקאות אלכוהוליים, בטענה כי זהו צעד הכרחי לטובת מוסר הציבור ובריאות הכלל.

בר או פאב הפכו לנווה מדבר דמיוני, מראה נדיר הכרוך בסיכון רב ומעמיד את האחראים לו לדין נוקשה. אך נראה כי ״הליגה נגד הבארים״ האמריקאית פיספסה מקום אחד יחיד ומיוחד.

״מונשיין״, ״הארנב המשוגע״, אספקה סודית של אלכוהול ולילות פרועים, הם רק חלק מהיסודות המקוריים המרכיבים את התעלומה המסתורית הזו של חדר הבריחה המומלץ והחדש בזירה.

כור גרעיני רמת ישי

הימים ימים גורליים. שוב סוף העולם ממשמש ובא. כדור הארץ כפי שמוכר לכם נמצא מרחק צעדים ספורים מסופו הטרגי המתדפק על דלתכם. הסוכנות לאנרגיה אטומית שולחת אתכם, יחידת עילית המורכבת מצוות מומחים בלתי מעורערים לנושא בעלי שם עולמי, היישר אל מעמקיו האפלים של בונקר צבאי נטוש, בית מושבו של הכור הגרעיני האחרון על הפלנטה. יש לכם 60 דקות, זה הכל.

60 דקות סך הכל זה כל מה שעומד לרשותכם בכדי לעמוד במשימה להשמיד את המתקן הגרעיני האחרון ביקום, רגע לפני שארגון טרור אכזרי עם כוונות ידועות מראש כובש את הבונקר ומביא לסוף של כל מה שיקר לכם.

העתיד של כולנו בידיים שלכם, מה תעשו עם זה? על רקע עלילה מרתקת זו נפרסת בפניכם, המשתתפים, רשת מאתגרת של חידות מחשבתיות, שיצליחו להפתיע ולהקשות גם על לקוחות וותיקים וטובים.

העלו את המשפחה לסיפונה של הרפתקאה רצופת אקשן ונטולת אימה, ברמת קושי משתנה וניתנת לבחירה.

הצלצול מומלץ בחיפה

אם הנכם נמנים עם בני דור המילניום, הלוא הוא דור ה-Y המבולבל והמרדני, וודאי תזכרו את סרט האימה המצליח של שנות האלפיים, ״הצלצול״.

הסרט האמריקאי מבוסס על מקור יפני, וזרוע תמהיל מהפנט של אימה ומסתורין. אפילו שמו באנגלית, שלא כמו בעברית, אפוף חידה ומכוון למספר משמעויות, ספק לטבעת המופיעה שוב ושוב על מרקע הטלוויזיה כשקלטת ווידאו מתנגנת ושוטפת את מוחם של הצופים בה, ספק לצלצול הטלפון המצמרר שבא בעקבות הקרנת הקלטת, והמהווה את סימן ההיכר של הלהיט הקולנועי.

״צלצול המוות״ הוא חדר הבריחה אשר יעניק לחובבי הז׳אנר שביניכם כרטיס כניסה חד כיווני לעולם חשוך ורצחני של פחד סופני ורוע טהור. בואו וגלו מה עלה בגורלם של המשתתפים בעלילה, מי רצח את הילדה בקלטת ומה עלה בגורלה של החוקרת בפרשה. מתאים לקבוצות קטנות, לא לבעלי לב חלש.

חדרי בריחה מומלצים בישראל

המוזיאון חדר מומלץ בהוד השרון

עם מיקום מרכזי ועלילה סוחפת, משימתכם בחדר ׳המוזיאון׳ תתחיל הכי חזק ולאט לאט תתגבר. עם אקשן אמיתי וחסר מעצורים שכזה, אין צורך בסרטי אימה או נבואות לחורבן העולם, בכדי להכניס אתכם לאווירה. הקצב מהיר, התנועה בלתי פוסקת, ואתם נדרשים לעבוד כצוות לעניין בבואכם לפתור חידה עלומה: אחת היצירות החשובות והיקרות בכל הזמנים נעלמה מן המוזיאון כמעט ללא זכר, כאילו נבלעה בבטן האדמה.

הגנבים המוכשרים הצליחו לגבור על מרבית אמצעי האבטחה במוזיאון השמור בעולם, אך טרם הערימו עליכם. עכשיו אתם היחידים העומדים בין זייפני וסוחרי אמנות רודפי בצע לבין החזרת המצב לקדמותו והשבת היצירה בשלום למקומה.

המסתערבים כפר סבא במציאות בה אנו חיים עוד משחר הקמת המדינה, ביטחון הוא עניין יומיומי ואמיתי השגור בחיינו כחלק אינטגראלי.

מוקפים אוייבים, מחוץ ומבית, הגנה וצבא הם בדמנו. השירות הצבאי המחייב את כולנו, הטרור הגלובלי הבלתי פוסק וסדרות אשר זכו להצלחה עולמית מסחררת, כגון ״הומלנד״ ו״פאודה״, הם רק חלק מהסיבות ההופכות את חדר הבריחה הזה לחוויית אקסטרים רלוונטית לכולם, שכל כך להתחבר אליה באופן מיידי.

אתם זוכים כאן להצצה נדירה לשגרת הפעילות המבצעית של אחת היחידות היוקרתיות והחשאיות בכוחות הבטחון. זירת הפעילות – רצועת עזה. נקודת המוצא הנה פעילות בשטח עויין, תוך ניסיון כושל למציאת מבוקש בכיר, במהלכה נחשפה זהותכם באופן שמסכן את חייכם ומאיים להסלים את המצב בגזרה כולה.

עליכם להיחלץ משם בכוחות עצמכם תחילה, עד להגעת כוח התגבור. באופן ייחודי מפעילי חדר הבריחה יצרו עבורכם סביבה אמיתית אשר תכניס אתכם לאווירה עוד בטרם החלה המשימה, באמצעות סיפור כיסוי מציאותי, הרשאות גישה למתחם ועוד הפתעות מרתקות. אין לנו ארץ אחרת. בהצלחה!

לחצו כאן לעוד חדרי

בריחה מומלצים

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא

המשיכו לקרוא

More To Explore

המדריך לתכנון אירועים קבוצתיים בלתי נשכחים בקריוקי ובחדרי הבריחה שלנו

מבוא: תכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח יכול להיות משימה מרתיעה, אבל כשיש לך מקום שמציע את השילוב המושלם של בידור וריגוש, המסע הופך למהנה עוד יותר. ברוכים הבאים למסתורי, מתחם חדרי הבריחה והקריוקי. בו אנו מתמחים בהפיכת מפגשים רגילים לחוויות יוצאות דופן!במדריך האולטימטיבי הזה, נדריך אותך לאורך השלבים לתכנון אירוע קבוצתי בלתי נשכח במקום שלנו.

5 דברים שחשוב לשים אליהם לב כשבוחרים חדר קריוקי

חדר קריוקי כשרקריוקי הוא בילוי אהוב על אנשים מכל הגילאים, המספק דרך מהנה ומשעשעת לשיר מהלב עם חברים ובני משפחה. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד או סתם מחפשים ערב כיף של בידור, בחירת חדר הקריוקי המתאים יכולה להשפיע רבות על החוויה שלכם. כדי להבטיח זמן בלתי נשכח ומהנה, הנה חמישה דברים שחשוב לשים לב

הארי פוטר

תופעת ההארי פוטר, חדרי בריחה והשילוב ביניהן

לפני 23 שנה, יצא באנגליה הספר  "הארי פוטר ואבן החכמים" הראשון בסדרת הספרים שהפכה עם הזמן לתופעה חסרת תקדים. הסדרה תורגמה ללמעלה מ- 80 שפות וזו סדרת הספרים הנמכרת ביותר בעולם. הסופרת האגדית, ג'יי קיי רולינג, הצליחה בכישרון יוצא מהכלל לברוא עולם שלם בעל היסטוריה, חוקים, תרבות ודמויות בעלות אופי ייחודי אשר עוצב בהתאם למאורעות

Call Now Button

השאירו פרטים ונחזור מהר!
בדר"כ תוך דקות..

רוצים לדבר איתנו כבר עכשיו?! אנחנו זמינים כאן:
072-394-9555
דילוג לתוכן