MISTORY ESCAPE ROOM

שאלות ששואלים אותנו הרבה

מסתורי-חדרי בריחה בראשון לציון-שאלות ותשובות

שאלות ששואלים אותנו הרבה

חדר בריחה הנקרא גם חדר חידות או אסקייפ רום הוא בילוי חברתי מאתגר ומעודד חשיבה שכבש את העולם. בחדר בריחה אתם נכנסים לחדר מסתורי מלא בחידות ובמשימות ויש לכם רק 60 דקות להיחלץ. תצטרכו להפעיל את הראש, לחשוב מחוץ לקופסא, לפתור חידות ולהשתמש בחפצים עד שתמצאו דרך לצאת מהחדר.

כל אחד יכול?

אכן כן ! כל מי שיש לו הגיון בריא ואוהב להפעיל את הדמיון. צריך לחפש רמזים, להיות יצירתי, לשתף פעולה, לשים לב לפרטים הקטנים ולאלתר. אה וכן, לא לשכוח להנות מכל רגע.

מה צריך להביא כשאני בא לחדר בריחה?

חיוך וחברים טובים. שילוב מנצח למשחק מוצלח!

למי מתאימים חדרי הבריחה?

לחבר'ה שרוצים לבלות בצורה מעניינת ומקורית, למשפחות שרוצות להנות מבילוי איכותי המצריך חשיבה מחוץ לקופסא, לילדים שרוצים לחגוג יום הולדת מקורית במיוחד, לימי גיבוש לעובדים שרוצים לשתף פעולה ולהנות מיום כיף איכותי ומעשיר. 

איך זה עובד?

נכנסים לחדר ל 60- דקות. בזמן שתפתרו את החידות יראו וישמעו אתכם בחדר הבקרה. תוכלו, בכל שלב של המשחק, לקבל הכוונה או רמז. המשחק מתאים למתחילים ולמנוסים תוך התאמה של רמת הקושי.

יש לי הקלות במבחנים בבית הספר האם אקבל הארכת זמן בחדר?

מבטיחים שאין צורך! באים להנות וזה לא מבחן בבית הספר

נגישות

חשוב לנו להיות נגישים לכלל האוכלוסיה ולכן חלק מהחדרים נבנו בהתאם לתקני נגישות לנכים בכיסא גלגלים. כמו כן, נעשית התאמה לכבדי שמיעה על מנת שיוכלו לחוות את החדר בצורה מיטבית. חלק מהחדרים מתאימים לנשים בהריון ולמנשא.

מידע מורחב יותר בנושא חדרי בריחה ניתן לקרוא בבלוג שלנו. נושאים כמו: חדרי בריחה למשפחות, חדרי בריחה מתאימים לילדים, משחקי בריחה, רעיונות מקוריים ליום הולדת..ועוד ועוד 

לפרטים נוספים והזמנת משחק בחדרי הבריחה שלנו חייגו עכשו

having fun together

חבר'ה שמחפשים משחק בחדר בריחה חוויתי ומאתגר.

בילוי משפחתי מאתגר כי אין כמו לריב עם המשפחה בחדר בריחה 🙂

גיבושי צוות בהם רוצים לגבש את עובדי החברה סביב פעילות מעניינת ומאתגרת.

ימי הולדת לילדים ונוער שרוצים להזמין חברים טובים ואפילו את כל הכיתה!

מסיבת רווקות בלתי נשכחת. במתחם המשלב חדרי בריחה וחדרי קריוקי.

And Chill Together

חדר בריחה טורפדו, חדר בריחה אבירי השולחן העגול וחדר בריחה הודיני – שלושתם חדרי בריחה מרתקים המציגים לפניכם משחקים מתוחכמים וכתבי חידה מרתקים שיעודדו אתכם לחשוב, להכיר, להתעניין ולהפעיל את הראש עד לפתרון החידה שתשחרר אתכם לחופשי ותאפשר לכם לברוח מהחדר.

אווירה טובה, צוות נעים ונוחות מרבית בזכות האבזור המתקדם והחללים המרווחים הממוזגים והנעימים.

הבילוי באסקייפ רום מאפשר למשתתפים לחוות חוויה בעלת ערך מוסף. מעבר להנאה ולשבירת השגרה, המשחק גם משפר את הדינמיקה בין המשתתפים, יוצר הזדמנות לתקשורת, להיכרות, לנטרול מחיצות ולשיפור מיומנויות כגון עבודת צוות, תהליך קבלת החלטות, עבודה בתנאי לחץ, עמידה באתגרים וכיוצא באלה.

חדרי הבריחה במתחם של מסתורי ממוקמים ברחוב משה לוי 9 ראשון לציון ליד קניון הזהב והסינמה סיטי. המיקום מרכזי, נגיש ונוח, ומוצעת חניה חינם בצמוד למתחם לטובת המבקרים.

מתחם מסתורי כולל לא רק חדרי בריחה שמתאימים לקבוצות, אלא חדרים פרטיים לאירועים, מה שמאפשר שילוב של משחק בחדרי הבריחה עם תכנים אחרים, כגון : ברכות, הרצאה, ישיבות צוות, “מינגלינג", חגיגת יום הולדת הצעת נישואין ועוד.

כתבו לנו ונחזור בהקדם

צרו קשר

מעוניינים לקבל עוד קצת מידע עלינו ? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לכתוב לנו או לצלצל ל-072-394-9555

אנחנו כבר נדאג לארגן לכם בילוי שלא תשכחו עוד הרבה מאוד זמן.

כתבו עלינו

5/5
הקודם
הבא